نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶

تاریخ انتشار بتای حالت Blackout بازی CoD: Black Ops 4 برای پی‌ سی و Xbox One

طبق اعلام اکتیویژن، کاربران پی‌سی و ایکس‌باکس وان چند روز پس از کاربران پلی‌استیشن 4 قادر به تجربه نسخه بتای حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 خواهند بود. 

کمپانی اکتیویژن و استودیو تری‌ آرک چندی پیش اعلام کردند که نسخه بتای حالت Blackout که در اصل همان حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 است، در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار نسخه بتا این حالت از بازی برای ایکس باکس وان و پی سی هم مشخص شده است. 

بر این اساس کاربران ایکس‌باکس وان در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) می‌توانند این نسخه بتا را تجربه کنند. البته بتای حالت Blackout بازی روی این کنسول فقط برای افرادی در دسترس خواهد بود که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند. در طرف دیگر، کاربران کامپیوتر که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند هم از همان تاریخ ۲۳ شهریور می‌توانند نسخه بتا را تجربه کنند. با این حال نسخه پی‌سی حالت بتا یک تفاوت با نسخه Xbox One دارد و آن هم اینکه افرادی که حساب کاربری Battle.net داشته باشند، می‌توانند از تاریخ ۲۴ شهریور این نسخه بتا را بازی کنند و لازم نیست که حتما بازی را پیش‌خرید کرده باشند. 

اکتیویژن هنوز مشخص نکرده است که نسخه بتا حالت Blackout بازی شامل چه محتویاتی می‌شود اما اعلام شده که این بتا را می‌توان به صورت تک‌نفره، دو‌نفره یا در گروه‌های چهار‌نفره تجربه کرد. به هر حال حالت بتل رویال این روز‌ها محبوبیت زیادی در بین گیمر‌ها و بازیسازان دارد و اکتیویژن هم اعلام کرده که در حالت Blackout یک تجربه بتل رویال اما از جنس کالاف دیوتی رو شاهد خواهیم بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده