// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر روز عرضه بازی Guacamelee! 2

با توجه به عرضه شدن بازی Guacamelee! 2، استودیو Drinkbox ویدیو روز عرضه این بازی را در دسترس قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز بازی Guacamelee! 2 عرضه شده است و به همین مناسبت استودیو DrinkBox، سازنده و ناشر بازی Guacamelee! 2، تریلر روز عرضه این بازی را منتشر کرده است. در ویدیو روز عرضه بازی Guacamelee! 2 شاهد تمامی المان‌هایی که در بازی قرار دارد هستیم.

از این رو در ویدیو روز عرضه بازی Guacamelee! 2، گیم‌پلی بازی و المان‌های بازی به تصویر کشیده می‌شود. بازیکنان یک بار دیگر در نقش خوان، شخصیت اصلی نسخه پیشین، قرار می‌گیرند تا مردم مکزیک را در صلح و آرامش قرار بدهند. به نظر می‌رسد در این نسخه سکوبازی‌های جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتری را شاهد هستیم و باس فایت‌ها، طراحی مناسبی دارند. همچنین در ادامه ویدیو شاهد شخصیت پولو، مرغ و دستیار خوان هستیم که بخش‌هایی از گیم‌پلی این مرغ دوست داشتنی نیز به تصویر کشیده می‌شود.

بازیکنان در Guacamelee! 2 می‌توانند به صورت تک‌نفره یا دونفره بازی را تمام کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه بازی Guacamelee! 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Guacamelee! 2 هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای کاربران پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده