// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر گیمزکام 2018 بازی Space Hulk: Tactics

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو ویدیو جدیدی از بازی Space Hulk: Tactics را منتشر کرد.

کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) و استودیو Cyanide، ناشر و سازنده بازی Space Hulk: Tactics در آغاز نمایشگاه گیمزکام 2018، ویدیو جدیدی از این بازی را منتشر کردند. بازی Space Hulk: Tactics، یک بازی تاکتیکی است که برگرفته از یک بازی کارتی با نام Space Hulk و در جهان Warhammer 40000 روایت می‌شود.

در جریان ویدیو به نمایش درآمده که Choose your Side نام دارد، شخصیت‌های بازی را می‌بینیم که در دو گروه متفاوت با یکدیگر وارد درگیری می‌شوند. در ادامه گیم‌پلی و مکانیزم‌های بازی به تصویر کشیده می‌شوند. بازیکنان در بازی Space Hulk: Tactics می‌توانند به واسطه کارت‌هایی که دریافت می‌کنند، شخصیت خود را ارتقا دهند و با توجه به نوع بازی کردن‌تان، می‌توانید شخصیت خود را در بخش‌های مورد نیاز ارتقا دهید و از کارت‌هایی که کسب کرده‌اید، استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های بازی Space Hulk: Tactics می‌توان به بخش چندنفره و هیجان انگیز بازی اشاره کرد که بازیکنان می‌توانند در نقشه‌های بازی با یکدیگر رقابت کنند. همچنین Space Hulk: Tactics دارای یک بخش ادیت نقشه است که می‌توانید نقشه‌های بازی را با توجه سلیقه خودتان شخصی سازی کنید. در انتها مشخص شد که در جریان سیستم شخصی سازی بازی Space Hulk: Tactics کاربران می‌توانند ظاهر شخصیت‌های خود را تغییر دهند. همچنین دو بخش داستانی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که بازیکنان می‌توانند با هر دو گروه در نظر گرفته شده، بازی Space Hulk: Tactics را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو Choose your Side بازی Space Hulk: Tactics را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Space Hulk: Tactics در تاریخ ۱۷ مهر ماه (۹ اکتبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده