نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰

آپدیت جدید بازی God of War حالت نیو گیم پلاس را به بازی اضافه می‌کند

بالاخره به‌روزرسانی موردانتظار بازی God of War منتشر شد و به لطف آن، کاربران می‌توانند بازی را با حالت نیوگیم پلاس دنبال کنند.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، آپدیت جدید و مورد انتظار بازی God of War، ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی استودیو سونی سانتا مونیکا، که قرار بود حالت نیوگیم پلاس را به بازی اضافه کند، منتشر شده و از الان به بعد کاربران این بازی، می‌توانند آن را با استفاده از تمامی مهارت‌ها و سلاح‌هایی که قبلا به‌دست آورده بودند، برای بار دوم آغاز کنند. گفتنی است که به‌روزرسانی مذکور، برای کسانی که بازی را هنوز به پایان نرسانده‌اند، مورادی را در نظر گرفته است.

برای شروع حالت New Game Plus، لازم نیست که حتما درجه‌ی سحتی که بازی را با آن برای بار اول به پایان رسانده بودید انتخاب کنید و می‌توانید درجه سختی دیگری را انتخاب کنید. در کنار این مورد جالب، مواردی تازه همچون الگوهای هجومی جدید به دشمنان بازی اضافه شده است و آن‌ها با روش‌هایی جدید با شما مبارزه خواهند کرد.

God of War Update

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، این آپدیت جدید قرار است یک‌سری محتویات تازه را نیز به بازی اضافه کند که می‌توان از جمله آن‌ها به زره‌های جدید برای کریتوس و آترئوس اشاره کرد. با توجه به اظهارات تیم سازنده‌ی بازی، یکی از پوشش‌های جدید که به بازی اضافه شده، زرهی است که با پر شدن نوار Rage و Health، یک بار انفجار صورت می‌گیرد و طبیعتا دشمنان از این انفجار آسیب خواهند دید. همچنین برخی از زره‌های موجود در بازی، نسخه‌ای پیشرفته‌تر دریافت کرده‌اند. این آیتم‌ها با منابعی جدید به نام Skap Slag آپگرید می‌شوند.

God of War Update

با آغاز حالت New Game Plus، یک سپر جدید دریافت می‌کنید و اگر بازی را با درجه‌ی سختی Give Me A God of War+ به پایان برسانید، یک پوشش سپر جدید دریافت خواهید کرد.

شروع حالت نیوگیم پلاس به معنی این است که شما بازی را یک بار به پایان رسانده‌اید؛ به همین دلیل، سازندگان حالت مذکور قابلیت رد کردن سینماتیک‌های داستانی را در دسترس کاربران قرار داده‌اند چرا که آن‌ها این میان‌پرده‌ها را یک بار دیده‌اند و حالا اگر آن‌ها را رد کنند، چیزی از داستان بازی را از دست نخواهند داد. قرار داده شدن یک دکمه برای تعویص سریع میان زره‌ها و همچنین رفع باگ‌های مختلفی که انجام شده، از دیگر مواردی است که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده