نویسنده: حمزه سروری
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

مینی‌ گیم Frame Fighter به بازی Warframe افزوده خواهد شد

یک مینی‌گیم آرکید و مبارزه‌ای دو بعدی به نام Frame Fighter، به بازی شوتر آنلاین و محبوب این روزها یعنی Warframe اضافه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

نظاره‌ی بازی‌هایی که می‌خواهند خارج از سبک خود را هم امتحان کنند همواره جالب و دیدنی است. این بار استودیو Digital Extremes قصد دارد ویژگی‌های بازی شوتر آنلاین محبوبش یعنی Warframe را روی سبک بازی مبارزه‌ای یک در مقابل یک کلاسیک همانند سری Mortal Kombat و دیگر بازی‌های مبارزه‌ای آرکید در دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی، پیاده کند.

مینی‌گیم موردنظر Digital Extremes که شباهت ظاهری بسیاری به Street Fighter دارد، بی‌شرمانه Frame Fighter نام‌گذاری شده است. شخصیت‌ها با همان شیوه‌ی روی پنجه جابه‌جا شدن، با نوار سلامتی در بالای سرشان و محیط نبرد دو بعدی با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت. بازیکنان می‌توانند از میان شخصیت‌های Excalibur ،Volt و Mag یکی را انتخاب کنند؛ هر کدام از این‌ها شخصیتی منحصربه‌فرد و ویژگی‌های کاملاً متفاوتی برای پیروز شدن در نبرد دارند. برای مثال Excalibur می‌تواند مانوری از نیروی مشت را روی زمین فعال کند یا Volt به یک ضدهوایی مجهز است که می‌تواند گلوله‌های الکتریکی پرتاب کند. در نبرد کسی نهایتاً برنده می‌شود که بتواند دو راند از سه راند را با ضربه فنی کردن حریف پیروز شود و از میدان نبرد جان سالم به در ببرد. مبارزان همچنین ناپایداری‌های رفتاری «برجسته» هم دارند که در نبرد به کمک بازیکن می‌آیند. برای آزاد کردن دیگر شخصیت‌ها هم باید قطعاتی را داخل بازی اصلی پیدا کنید.

بازی Warframe هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و به‌زودی نیز به کنسول نینتندو سوییچ می‌آید. Frame Fighter هم در منطقه‌ی Cephalon Simaris بازی اصلی قابل دسترسی است؛ فقط قبل از بازی کردن نیاز است که Ludoplex را خریداری کنید که قیمت آن طبق ارز داخل بازی ۵۰ هزار است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده