نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

فیلم اکسیدان 2: ترانسفر پس از دریافت پروانه ساخت جلوی دوربین خواهد رفت

فیلم سینمایی «اکسیدان ۲: ترانسفر» پس از دریافت پروانه ساخت مقابل دوربین خواهد رفت.

فیلم سینمایی اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی در زمان اکران به یکی از فیلم‌های پربیننده تبدیل شد. این فیلم که با موضوع اصلی مهاجرت ساخته شده بود به مسائل مختلف دیگری نیز در قالب طنز پرداخت. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده است که قسمت دوم این فیلم یعنی فیلم اکسیدان ۲: ترانسفر با کارگردانی حامد محمدی در انتظار پروانه نمایش است. منوچهر محمدی، تهیه کننده فیلم نیز درباره فیلم صحبت‌هایی کرده است. محمدی گفت:

به تازگی درخواست پروانه ساخت داده‌ایم و به محض دریافت پروانه به شکل جدی‌تری تولید پروژه را پیش می‌بریم.

او همچنین اضافه کرد:

فکر می‌کنم با توجه به شرایط موجود، فیلمبرداری را در فصل پاییز شروع کنیم. در مورد فیلمنامه نیز باید بگویم به نسبت سری اول تغییراتی داریم و چند کاراکتر جدید با اتفاقاتی جذاب وارد فیلم می‌شوند.

اکسیدان

تاکنون اطلاعات زیادی از داستان فیلم اکسیدان ۲ ترانسفر منتشر نشده است. همچنین انتظار می‌رود شاهد حضور بازیگران اصلی فیلم قبلی یعنی جواد عزتی، امیر جعفری، لیندا کیانی و شقایق دهقان در قسمت دوم باشیم. انتظار می‌رود این فیلم نیز مانند قسمت اولش در زمان عرضه فروش بالایی را تجربه کند. حامد محمدی، نویسنده و کارگردان فیلم که پیش از این فیلم‌های «اکسیدان» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را جلوی دوربین برده است و نویسندگی فیلم‌های «اکسیدان»، «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «حوض نقاشی» و «طلا و مس» را برعهده داشته است؛ قرار است علاوه‌بر «اکسیدان۲: ترانسفر» فیلم «بیست سانتی» را با حضور امیر جعفری و جواد عزتی تولید کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده