نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

نمایش سیستم جدید استعدادیابی در تازه‌ترین ویدیو منتشر شده از بازی NHL 19

در ویدیوی ۱۶ دقیقه‌ای که کمپانی EA Sports از بازی NHL 19 منتشر کرده است، تغییرات و ویژگی‌های جدید سیستم استعدادیابی در این بازی معرفی شده است.

به‌تازگی کمپانی الکترونیک آرتز، سازندگان بازی NHL 19، یک ویدیو جدید از این بازی منتشر و در آن ویژگی‌های جدیدی که به سیستم استعدادیابی بازی (Franchise Mode) را معرفی کرده‌اند.

گورن سومال، طراح حالت مذکور، توضیحات لازم را در این ویدیو بیان می‌کند. برخلاف قسمت قبل که کاربران فقط از یک استعدادیاب می‌توانستند کمک بگیرند، در این قسمت می‌توانند تا حداکثر دوازده استعدادیاب چه حرفه‌ای و چه آماتور را استخدام کنند. شما همچنین می‌توانید استعدادیاب‌های محلی مناطق مختلف را به خدمت بگیرید و بازیکنان مستعد منطقه‌ی مذکور را به تیم خود ببرید. آشنایی این افراد به محلی که در آن کار خود را انجام می‌دهند، نقش بسیار مهمی در موفقیت‌آمیز بودن کارتان خواهد داشت.

همچون قسمت استعدادیابی، قسمت Draft هم یک‌سری تغییرات داشته و اطلاعات بیشتری از بازیکنان در این بخش نمایش داده خواهد شد. همچنین در قسمت استعدادیابی، تیم استعدادیابی‌تان اطلاعات بیشتری از بازیکنانی که تحلیل کرده‌اند، ارائه خواهند داد؛ اطلاعاتی مثل نقاط ضعف و قوت بازیکنان. این استعدادیاب‌ها حتی به شما کمک می‌کنند که چه بازیکنانی را به خدمت نگیرید؛ حتی اگر این بازیکنان توانایی و مهارت بالایی داشته باشند، استعدادیاب‌های شما با توجه به روش بازی تیم‌تان، به شما اطلاع می‌دهند که خرید این بازیکن به سود تیم نخواهد بود.

در بازی NHL 19، بخش جدیدی به نام Fog of War اضافه شده است؛ به لطف بخش مذکور، با پیش‌روی در فصل و انجام بازی‌های مختلف، اطلاعات بازیکنان حریف شما کمتر و کمتر می‌شود و این شما هستید که باید با ارسال آنالیزورهای مختلف، اطلاعاتی را که از رقیبان‌تان داشتید بروزرسانی و بازیکنانی که لازم است به تیم‌تان اضافه شود شناسایی کنید. روش دیگر برای غلبه بر حالت Fog of War، بازی در برابر تیم‌های رقیب است و از این حالت هم می‌توانید اطلاعات‌ خود از رقیبان‌‌تان را تجدید کنید.

بازی ورزشی NHL 19 در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده