نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

پاداش‌های پیش خرید و محتویات نسخه Digital Deluxe بازی Fishing Sim World مشخص شد

استودیو داوتیل گیمز پاداش‌های پیش خرید و محتویات نسخه Digital Deluxe بازی Fishing Sim World را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Dovetail Games از پاداش‌های پیش خرید و محتویات نسخه Deluxe Edition بازی Fishing Sim World که در سبک شبیه‌ساز ماهی‌گیری طراحی شده است، رونمایی کرد. اگر از آن دسته از بازیکنانی هستید که از لباس‌ها و لوازم تزئینی درون بازی لذت می‌برید، این موارد باعث هیجان شما خواهند شد.

پاداش‌های پیش خرید این بازی شامل سه چوب ماهی‌گیری و قرقره‌ انحصاری صید ماهی کپور، دو چوب ماهی‌گیری و قرقره منحصر به فرد صید خارماهی و البته تی‌شرت Ahead Of the Game است. افزون بر این، نسخه‌ای محدود از یک قایق سیاه رنگ که سرعت آن به پنجاه مایل بر ساعت می‌رسد، برای کسانی که این بازی را پیش خرید می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

استودیو داوتیل گیمز از محتویات نسخه Digital Deluxe بازی Fishing Sim World نیز رونمایی کرد. این نسخه شامل بسته‌ای با نام The bumper است که ۲۰ هزار پول درون بازی برای خرید تجهیزات، دو ژاکت کلاه‌دار، تی‌شرت و کلاه باشکوه محتویات آن را تشکیل می‌دهند. همچنین این نسخه یک مجموعه چشته‌ی ماهیگیری طلایی و یک قایق طلایی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی Fishing Sim World در تاریخ ۲۷ شهریور ماه (۱۸ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه استاندارد بازی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و نسخه Digital Deluxe آن با قیمت ۴۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و اگر به ماهی‌گیری علاقه‌مند هستید، می‌توانید این بازی را همین حالا از فروشگاه آمازون پیش خرید کنید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده