نویسنده: حمزه سروری
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

بازی Songbird Symphony بهار آینده منتشر خواهد شد

بازی پلتفرمر دو بعدی Songbird Sympjony که شما را در دل سفر پرنده‌ای برای کشف هویتش قرار می‌دهد، در بهار پیشِ رو منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید.

شرکت PQube و توسعه‌دهنده‌ی بازی Songbird Symphony یعنی استودیو Joysteak اعلام کردند که بازی خود را در بهار سال آینده برای تمامی کنسول‌ها منتشر خواهند کرد؛ زمانی مناسب برای پرواز پرنده‌ای به نام Birb.

بازی Songbird Symphony روایت‌کننده‌ی داستان پرنده‌‌ی جوان یتیمی به نام Birb است که از زمانی که فقط یک تخم بود خود را در خانواده‌ای از طاووس‌ها یافته بود. طبیعتاً واضح است که او باید تفاوت بسیاری با خانواده‌ای که سرپرستی‌اش را بر عهده گرفته، دوستان و اطرافیانش داشته باشد. شما در طی این بازی، ماجرای بازشناسی هویت این پرنده را از زمانی که آشیانه‌ی آرام و راحت خود را رها می‌کند و به دنیای بیرون پر می‌زند، دنبال خواهید کرد.

ویژگی‌های دنیایی که با Birb کشف خواهید کرد این‌گونه است:

  • ماجراجویی درگیر کننده‌ای با Birb خواهید داشت؛ پرنده‌ای کوچک و خاص که عاشق آواز خواندن و پرواز است.
  • گرافیک پیکسلی خیره‌کننده‌ای که به‌طور یکپارچه با مناظر فوق‌العاده زیبا و انیمیشن‌های دل‌پذیر آمیخته شده است.
  • در حین تعامل با دیگر شخصیت‌ها لایه‌های دیگری از موسیقی به ساندترک‌های بازی افزوده می‌شود.
  • آواز خواندن همراه با موسیقیِ بازی سکوهای جدیدی برای بازی کردن اضافه خواهد کرد که در آن‌ها می‌توانید به موجودات جنگل کمک کنید.
  • دنیایی عظیم انتظار شما را برای اکتشاف می‌کشد؛ دنیایی شامل ۱۲ سطح به‌هم پیوسته که در آن‌ها رازها و مناطق پنهان زیادی وجود دارد.

تان کانگ سون (Tan Kang Soon)، تهیه‌کننده و هنرمند استودیو Joysteak درباره‌ی بازی می‌گوید:

داستان Birb، داستانی از ماجراجویی و اکتشاف است و کاملاً با ریتم و جریانی که در جنگل وجود دارد گره خورده است. ما هنگامی که کارمان را روی Songbird Symphony آغاز کردیم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا آن را به بالاترین میزان دل‌پذیری و ستودگی‌ که در توان‌مان بود برسانیم. 

اماریا لرچت (Amaria Larchet)، مدیر تولید PQube نیز در مورد بازی این‌چنین می‌گوید:

مطمئن باشید که شما در طول عمرتان بازی‌های خیلی کمی همانند Songbird Symphony می‌بینید. اولین باری که بازی را در استودیو Joysteak دیدیم، نمی‌توانستیم آن را از ذهن‌مان خارج کنیم. اینجا در PQube انتظارات زیادی از Songbird Symphony داریم. 

بازی Songbird Symphony در بهار سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلی استیشن 4، سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده