نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی بتل رویال Dying Light: Bad Blood

طبق اعلام استودیو تک‌لند، بازی بتل رویال Dying Light: Bad Blood به‌زودی در حالت Early Access در دسترس خواهد بود. 

این روز‌ها بازی های بتل رویال محبوبیت عجیبی در بین گیمر‌ها پیدا کرده‌اند و به همین دلیل هم خیلی از استودیو‌های بازی‌سازی، سعی می‌کنند تا به هر ترتیبی که شده یک بخش بتل رویال یا حداقل شبیه به آن را در بازی‌هایشان قرار بدهند. یکی از این استودیو‌ها تک‌لند، سازنده بازی‌هایی چون Dying Light است که چندی پیش Dying Light: Bad Blood را به عنوان یک تجربه مستقل از دایینگ لایت معرفی کرد؛ تجربه‌ای که درست است قصد ندارد یک حالت بتل رویال صد نفره مثل PUBG ارائه دهد، اما المان‌های بتل رویال مخصوص به خودش را دارد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که نسخه Early Access این اثر قرار است در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور-مهر) از طریق استیم منتشر شود. 

در بازی Dying Light: Bad Blood، تا سقف ۱۲ نفر بازیکن وارد نقشه خواهند شد و باید سعی کنند با گشتن به دنبال مواردی مثل سلاح و تجهیزات، در محیطی مملو از زامبی زنده بمانند. البته تنها تهدید شما در این بازی زامبی‌ها نیستند و باید مراقب بازیکنان دیگر هم باشید که همگی برای زنده ماندن در بازی تلاش می‌کنند و در این راه به هیچ شخصی رحم نخواهند کرد. همچنین المان‌های پارکور هم مثل نسخه اصلی بازی‌های دایینگ لایت در Dying Light: Bad Blood موجود خواهند بود. طبق اعلام سازندگان، نسخه Early Access این بازی، قیمتی معادل ۲۰ دلار خواهد داشت و البته یک Founder’s Pack هم برای آن در دسترس خواهد بود که شامل خود بازی و یک سری محتویات دیجیتالی می‌شود.

ماسیه لازنی، تهیه‌کننده اجرایی استودیو تک‌لند، در مورد بازی Dying Light: Bad Blood گفت:

ما همواره دوست داشتیم تا حالت‌های چندنفره بازیکن در برابر بازیکن (PvP) بیش‌تری به بازی Dying Light اضافه کنیم. ما پیام‌هایی را که طرفداران در شبکه‌های اجتماعی یا انجمن‌ها ارسال می‌کنند می‌خوانیم و تمرکز بیش‌تر روی بخش چندنفره یکی از خواسته‌های همیشگی بازیکنان بود. همچنین بازیکنان استقبال خیلی خوبی از حالت Be the Zombie داشتند و همین مساله باعث شد تا ما هم اهمیت بیش‌تری به محتویات چندنفره بازی بدهیم. با این حال ما از طرفی هم قصد داشتیم تا تجربه‌ای به سبک سری Dying Light ارائه بدهیم و به همین دلیل هم در Bad Blood، علاوه بر سایر بازیکنان زامبی‌ها هم یک تهدید به‌شمار می‌روند و باید حسابی مراقب آن‌ها باشید. 

در Bad Blood شما شاهد حرکات سریع پارکور خواهید بود که برای انجام آن‌ها آزادی‌عمل بالایی هم خواهید داشت. از طرف دیگر، زامبی‌ها هم یک تهدید همیشگی هستند و مدام باید حواس‌تان به آن‌ها باشد و در نهایت مبارزات با سایر بازیکنان قرار دارد که از طریق سلاح‌های سرد باید با یکدیگر مبارزه کنند و تلفیق همه این‌ها، یک حالت بتل رویال خشن و جذاب خواهد بود. در پایان از طرفداران می‌خواهیم تا در جریان نسخه Early Access بازی نظرات‌شان را با ما به اشتراک بگذارند تا بتوانیم هرچه بهتر این بازی را توسعه بدهیم و نتیجه مطلوب‌تری در اختیارشان قرار بدهیم. 

Dying Light: Bad Blood در فاز Early Access فقط برای کامپیوتر در دسترس خواهد بود اما پس از انتشار نسخه نهایی، کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم می‌توانند آن را تجربه کنند. از طرف دیگر، پیش از انتشار نسخه Early Access، دو مرحله آزمایشی هم برای بازی برگزار خواهد شد که مرحله اول آن بین روز‌های ۳ تا ۴ شهریور و مرحله دوم هم بین روز‌های ۱۰ تا ۱۱ شهریور خواهد بود و در صورت تمایل به شرکت در این مراحل آزمایشی، می‌توانید تا روز ۳۱ مرداد از طریق سایت بازی ثبت‌نام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده