نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶

سیستم آب و هوای پویا به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بازخواهد گشت

به‌تازگی کمپانی PUBG Corp با انتشار تریلری جدید، از بازگشت سیستم آب و هوای پویا به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds خبر داده است.

هنوز مدت زمان چندان زیادی از پایان رقابت‌های جهانی PlayerUnknown's Battlegrounds (یا به اختصار پابجی) نگذشته است؛ مسابقاتی که با دعوت مستقیم شرکت PUBG Corp از بازیکنان حرفه‌ای این بازی در سراسر جهان آغاز شد و به جدالی هیجان‌انگیز و بسیار نزدیک میان آن‌ها انجامید. حال در راستای بهبود ساختار کلی این بازی، پابجی کورپ از ایجاد تغییرات و ویژگی‌های جدیدی در ساختار آن خبر داده است؛ تغییراتی که آغازگر آن‌ها، بازگشت سیستم آب و هوای پویا به بازی خواهد بود.

PUBG

همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، سیستم آب و هوای داینامیک از دسته ویژگی‌های قدیمی و حذف‌شده‌ی این بازی‌ است که بنابر صلاح‌دید سازنده‌ها مجددا به آن افزوده خواهد شد. سیستم جدید آب و هوایی PUBG نسبت به سیستم قدیمی آن بهبود پیدا کرده و استراتژی‌های جدیدی را به ساختار این بازی خواهد افزود. به‌طور مثال صدای باران باعث کمتر شنیده شدن صدای تیر‌ در زمین مبارزه شده و عنصری همچون هوای مه‌آلود نیز به پنهان شدن هرچه بهتر بازیکنان در محیط‌های خطرناک بازی کمک خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که حتی پس از اعمال این تغییرات، بیشتر مبارزات این بازی در هوای آفتابی انجام خواهند شد و آب و هوای ابری، مه‌آلود و بارانی تنها برخی اوقات و به شکل تصادفی قابل دسترس خواهند بود.

PlayerUnknown's Battlegrounds هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و دستگاه‌های اندروید و iOS قابل بازی است و ویژگی آب و هوای پویا نیز طی هفته‌ی آینده روی تمامی سرور‌های این بازی فعال خواهد شد.

در ادامه شما همراهان عزیز زومجی را به تماشای تریلر‌ منتشر‌شده در مورد این ویژگی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده