// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

بسته های الحاقی بازی Battlefield 1 و Battlefield 4 به رایگان در دسترس قرار گرفت

کمپانی EA بسته‌های الحاقی بازی‌ Battlefield 1 و بازی Battlefield 4 را به مدت کوتاهی به طور رایگان برای PS4 ،Xbox One و پی سی در دسترس قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) موقعیتی برای دارندگان بازی Battlefield 1 و Battlefield 4 فراهم کرده است. در این راستا کاربران می‌توانند برخی از بسته‌های الحاقی دو بازی یاد شده را به طور رایگان روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی (از طریق پلتفرم اوریجین) دانلود کنند.

بازیکنان Battlefield 1 تا تاریخ ۶ آگوست (۱۵ مرداد ماه) می‌توانند بسته الحاقی Apocalypse را به رایگان دریافت کنند؛ در حالی که کاربران Battlefield 4 می‌توانند دو بسته دانلودی China Rising و Naval Strike را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آن خود کنند. باید در توجه داشته‌ باشید که هر یک از این محتویات پس از تاریخ یاد شده به قیمت اصلی خود یعنی ۱۵ دلار برمی‌گردد؛ پس مهلت خوبی است که آنها را به طور رایگان به دست آورید.

بسته الحاقی Apocalypse بازی Battlefield 1 شامل پنج نقشه مجزا برای بخش چند نفره یا همان آنلاین می‌شود. میدان‌های نبرد جنگ جهانی اول همچون Passchendaele ،Somme و Caporetto که از روی محیط‌های واقعی طراحی شده در کنار London Calling و Razor’s Edge ضمیمه این محتوا شده است. وسایل نقلیه، تجهیزات و سلاح‌های جدید همچون AA Rocket Gun برای کلاس Assault از دیگر مزایای این بسته الحاقی به شمار می‌رود.

Battlefield 1 

در این میان، بسته الحاقی بازی بتلفیلد 4، یعنی China Rising که در واقع اولین محتوای بازی به شمار می‌رود پنج اسلحه جدید را به همراه اتومبیل‌ها و تجهیزات جدید در خود جای داده است. همانطور که از نام Naval Strike مشخص است این محتوا نبرد‌های مربوط به نیروی دریایی را به این بازی اضافه می‌کند. چهار نقشه دریا-محور، ۵ اسلحه، وسایل نقلیه جنگی و گجت‌ها نیز برای این محتوا در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید از لینک‌های تعبیه شده به محتوای ویژه پلتفرم خود مراجعه کنید و برای دانلود محتویات یاد شده اقدام کنید.

  • محتوای Battlefield 1 - Apocalypse برای PS4 | Xbox One | PC
  • محتوای Battlefield 4 - Naval Strike برای PS4 | Xbox One | PC
  • محتوای Battlefield 4 - China Rising برای PS4 | Xbox One | PC

آپدیت تابستان بازی Battlefield 1 به تازگی منتشر شده است که کاربران با آن به تنظیمات جدید شخصی‌سازی جدید دست پیدا می‌کنند که در کنار برخی بهبود‌ها و رفع ایرادات دیده می‌شود. بازی Battlefield 1 در نقد و بررسی زومجی توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از آن را مشاهده کنید.

 جنگ‌جهانی اول از زیر سایه جنگ‌های مدرن، ربات‌هایی از آینده و جنگ جهانی دوم با Battlefield 1 بیرون آمد تا نشان دهد اگرچه جامعه بشری شرمسار از وجود چنین کارزار وحشتناکی است اما به زیبایی می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی در قاب بازی ویدیویی شود. استودیو دایس با قدرت گرفتن از موتور فراست‌باست ۳ و وفادار ماندن به ریشه‌های مجموعه نشان داد راه و روش ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص نظامی با یک بخش چند نفره فوق‌العاده جذاب و عظیم، چگونه است. بتلفیلد ۱ با جلوه‌های سمعی و بصری خیره‌کننده، بخش چند نفره جذاب با نقشه‌های هوشمندانه و یک بخش داستانی که نشان از بهبود آن در این مجموعه دارد، توانست یکی از بهترین نسخه‌های سری بتلفیلد ۱ را خلق کند، آن هم با عقب‌گرد با ۱۰۰ سال قبل و جنگ‌جهانی اول! 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده