// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته اول مرداد 1397 برای اندروید

هفته اول مرداد با عرضه بازی مورد انتظار Asphalt 9: Legends همراه بود. این هفته همینطور بازی‌هایی در سبک‌های مختلف را معرفی کرده‌ایم.

بالاخره بعد از انتظار طولانی و در دسترس قرار گرفتن مرحله‌ای بازی اندروید و آیفون Asphalt 9 در کشورهای مختلف نظیر فیلیپین، این بازی مسابقه‌ای ساخته‌ی گیم‌لافت به صورت رسمی برای تمام کشورها در دسترس قرار گرفت و توانستیم تا به تجربه‌ی این بازی زیبا بپردازیم. از طرفی در اولین هفته مرداد ماه بازی‌های متنوعی را در انواع و اقسام سبک‌ها از ورزشی گرفته تا شوتر داریم. یکی از این بازی‌ها Football Star 18 است که از بازماندگان جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه محسوب می‌شود. از طرفی بازی Grand Shooter: 3D Gun Game نیز تجربه‌ای مشابه بازی کلاسیک Virtua Cop را در گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهد.

بازی Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

بعد از موفقیت آسفالت 8 بسیاری از بازیکنان موبایل چشم‌انتظار عرضه نسخه جدید این بازی مسابقه‌ای بودند تا ببیند گیم‌لافت این‌بار چه تغییراتی را در این مجموعه اعمال می‌کند. بعد از گذشت مدتی از انتشار آزمایشی بازی Asphalt 9: Legends، هفته گذشته در نهایت این بازی مسابقه‌ای برای اندروید و آیفون در دسترس قرار گرفت. بازی به ویژه از لحاظ گرافیک بهبود چشم‌گیری نسبت به نسخه هشتم داشته است و به ویژه بعد از ورود به تنظیمات و افزایش تنظیمات گرافیکی، می‌توانید از تجربه بازی در گوشی موبایل خود لذت ببرید. از طرفی در گیم‌پلی آسفالت 9 شاهد تغییراتی هستیم که از زمان انتشار به مذاق برخی خوش نیامده است. بازی به صورت پیشفرض کنترل خودرو را با قرار دادن کنترل ویژه دریفت، آسان کرده است و در نتیجه باید برای غیرفعال کردن کنترل خودکار، پیش از آغاز بازی تنظیمات را از روی پیش‌فرض تغییر دهید. به ویژه تخریب‌پذیری خودرو و میزان صدمه دیدن خودرو در زمان رقابت، با مدل‌سازی‌های زیبایی نمایش داده شده است و برخوردهای شدید با نیترو باعث از دور خارج شدن حریف می‌شود. وجود آپگریدهای مختلف و خودروهای متنوع در بازی دیگر خصوصیتی است که به گیم‌پلی بازی هرچه بیشتر تنوع می‌بخشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Asphalt 9: Legends

بازی Football Star 18

Football Star 18

 هرچند گوشه و کنار شاهد استودیوهایی هستیم که به دنبال ساخت یک بازی فوتبال کامل هستند، اما به ویژه در چندماه اخیر عمده بازی‌های موبایل منتشر شده تمرکز خاصی روی یک خصوصیت خاص این ورزش پر طرفدار داشته‌اند. بازی Football Star 18 به ویژه برای علاقمندان به ضربه ایستگاهی ساخته شده است. در این بازی باید با شخصیت‌های بلوکی ضربه آزاد بزنید و سعی کنید تا با انتخاب بهترین جهت، توپ‌ها را به گوشه‌ی دروازه بفرستید. فوتبال استار البته در ابتدا گیم‌پلی دشواری دارد و باید با یادگیری ترفند‌هایی مسیر درست حرکت توپ را برای عبور از دیوار دفاعی حدس بزنید. شما همینطور به صورت محدود می‌توانید ظاهر توپ‌ را تغییر دهید یا نام و شماره را به بازیکن‌تان اختصاص دهید. با وجود سادگی بازی، توسعه‌دهنده سعی کرده است تا با ایجاد فاکتورهای متفاوت مانند وزش باد، تنوع بیشتری را به گیم‌پلی بدهد. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Star 18

بازی Grand Shooter: 3D Gun Game

Grand Shooter: 3D Gun Game

اگر به گذشته برگردیم و نگاهی به بازی‌های شوتر کلاسیک بی‌اندازیم، برخی بازی‌ها بودند که به بازیکنان تنها اجازه حرکت نشانگر سلاح را می‌دادند. بازی‌هایی مانند روبوکاپ و Virtua Cop که در زمان خودشان محبوبیت زیادی داشتند و به پایان رساندن هر بخش آن در جایگاه خود چالشی جداگانه بود. بازی Grand Shooter: 3D Gun Game مانند سایر بازی‌های شوتر ریلی، بازیکنان را با دوربین اول شخص به نبرد دشمنان می‌برد. در جریان بازی کنترلی روی شخصیت ندارید و تنها باید با دقت دشمنانی را از بین ببرید که در مقابل‌تان ظاهر می‌شوند. در جریان بازی از پلاژ ساحلی گرفته تا مناطق شهری را برای از بین بردن دشمنان پشت سر می‌گذارید و باید در نقش یک مامور عالی‌ رتبه و کارکشته، به نبرد گروهی خلافکار بروید. Grand Shooter: 3D Gun Game را نمی‌توانیم یک بازی پرجزئیات بدانیم، اما از لحاظ داشتن عناصری برای سرگرم کردن بازیکن، اثری ارزشمند است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Grand Shooter: 3D Gun Game

بازی Town City

Town City

بازی Town City یکی از جدیدترین بازی‌های شبیه‌سازی مدیریت شهر است که پیش از این نیز نمونه مشابه آن را در گوشی‌های موبایل دیده بودیم.‌ Town City در حقیقت یک اثر جدید از سازندگان مجموعه بازی City Island است که این‌بار قصد دارد تا با حال و هوایی متفاوت امکاناتی را برای شهرسازی در اختیار بازیکنان بگذارد. در بازی تاون سیتی وظیفه مدیریت و ساخت شهر را برعهده دارید. بازی به ویژه در زمینه طراحی چشم‌نواز است و ساختمان‌های متنوعی را که تعداد آنها به بیش از ۳۰۰ مورد می‌رسد،‌ در اختیارتان می‌گذارد. وجود ۶ جزیره متنوع، جوایز روزانه و  امکان استفاده از انواع و اقسام آیتم‌های تزئینی برای زیبا کردن شهر، از جمله خصوصیاتی هستند که در این بازی در دسترس بازیکنان قرار دارد. Town City یک اثر کژاول شهرسازی است که برخلاف نمونه مشابه آن در رایانه‌های شخصی، پیچیدگی چندانی برای مدیریت شهر ندارد. این بازی به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Town City

بازی Westland Survival

Westland Survival

بازی‌های سروایول مدتی می‌شود که مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتند و به همین دلیل نیز استودیوهای بازیسازی با الهام از یکدیگر بازی‌های متفاوتی را در این سبک توسعه داده‌اند. از طرفی نیز نوع جدیدی از بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل بعد از Last Day on Earth میان بازیسازان باب شد و تاکنون استودیوهای متفاوتی اقدام به توسعه‌ بازی‌هایی از روی این اثر کرده‌اند. یکی از این بازی‌ها که اخیرا منتشر شده است، Westland Survival نام دارد که این بار با گرافیک به واقع زیبا و محیط‌هایی آشنا شما را به ساخت شخصیت خود و ورود به غرب وحشی دعوت می‌کند. در نقش یک گاوچران در دوران وسترن برای زنده ماندن در یک ماجراجویی MMORPG‌ تلاش کنید. در جریان بازی باید پایگاه خود را بسازید، دشمنان را ناکار کنید یا با جمع کردن منابع، ابزار جدید و کارآمد را تولید کنید. در جریان بازی همچنین می‌توانید در نقش یک جایزه‌بگیر ظاهر شوید و به دنبال فراری‌ها بگردید؛ حالا مرده یا زنده! بازی Westland Survival اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Westland Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده