نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تاریخ عرضه بازی کارتی Artifact مشخص شد

تاریخ انتشار بازی کارتی Artifact به طور رسمی تایید شد؛ این بازی الهام‌گرفته از بازی DOTA 2 در رویداد PAX West قابل بازی خواهد بود.

کمپانی ولو در طول چند سال گذشته مشغول توسعه بازی‌های جدیدی بوده است و یکی از اولین بازی‌های این کمپانی پس از این سال‌ها، بازی Artifact خواهد بود که تنها چند ماه تا انتشار آن زمان باقی مانده است. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ انتشار بازی Artifact به طور رسمی تایید شده است و بر این اساس در تاریخ هفتم آذر ماه (۲۸ نوامبر) شاهد عرضه آن برای کاربران ویندوز، مک و لینوکس از طریق استیم خواهیم بود.

بازی Artifact در تمام پلتفرم‌ها ۱۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و انتظار می‌رود که سال آینده شاهد انتشار نسخه‌های موبایل بازی باشیم. شایان ذکر است که تایید تاریخ انتشار بازی Artifact درست هفت سال پس از شروع به کار بازی محبوب DOTA 2 صورت گرفته است.

همچنین امکان تجربه بازی Artifact در رویداد PAX West که در بازه زمانی نهم تا دوازدهم شهریورماه (۱۳ آگوست تا ۳ سپتامبر) برگزار می‌شود، برای بازیکنان وجود دارد. بازیکنان با تجربه این بازی کارتی کالاهایی مرتبط با آن را دریافت خواهند کرد و پیش از عرضه بازی شانس دریافت یک نسخه از این اثر را به صورت رایگان خواهند داشت. Wykrhm Reddy، شخصی که این موضوع را اطلاع‌رسانی کرد، در توییت خود نوشت:

بازی آرتیفکت در تاریخ هفتم آذر ماه با قیمت ۲۰ دلار در دسترس کاربران پی سی، مک و لینوکس قرار می‌گیرد و در رویداد PAX West در تاریخ نهم تا دوازدهم شهریورماه قابل بازی خواهد بود. در آن‌جا حضور داشته باشید، بازی را تجربه کنید و لوازم مرتبط با آرتیفکت و یک نسخه رایگان از بازی را برنده شوید.

Artifact

شما می‌توانید اولین تریلر گیم‌پلی بازی Artifact را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده