// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۳

بازی Middle-earth: Shadow of War - Definitive Edition معرفی شد

استودیوی مونولیث و کمپانی برادران وارنر، نسخه Definitive Edition بازی Middle-earth: Shadow of War را معرفی کردند. با زومجی همراه باشید.

پاییز سال گذشته بود که استودیوی مونولیث با بازی Middle-earth: Shadow of War خود، این فرصت را در اختیار بازیکنان قرار داد تا دنیای غنی جی. آر. آر. تالکین را از نگاهی دیگر تجربه کنند. حال کسانی که تاکنون موفق به تجربه این بازی نشده‌اند می‌توانند از تاریخ ۶ شهریور، از این بازی به همراه تمامی محتویاتی که برای آن عرضه شده‌ است، لذت ببرند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر به عنوان ناشر بازی، اعلام کرد که نسخه Definitive Edition بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ بیست و هشتم آگوست (ششم شهریور ماه) به همراه تمامی محتویات، به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی‌اش برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

نسخه Definitive Edition، شامل بازی اصلی و تمام محتویاتی است که در غالب Expansion Pass برای بازی منتشر شده‌اند. این محتویات حاوی دو بسته الحاقی Slaughter Tribe و Outlaw Tribe مربوط به Nemesis Expansion و دو بسته الحاقی Blade of Galadriel و Desolation of Mordor مربوط به Story Expansion است که قبلا برای بازی منتشر شده بود.

علاوه بر محتویات Expansion Pass، نسخه Definitive Edition تمامی آپدیت‌ها، بهبودها و بسته‌هایی را که پس از عرضه بازی، برای آن منتشر شدند در خود جای خواهد داد. این موارد شامل حذف پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تغییرات مربوط به پایان اصلی بازی هم می‌شود.

بازی Middle-earth: Shadow of War در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس است و موفق شد از زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کند که خواندن بخشی از این بررسی خالی از لطف نیست:

Middle-earth: Shadow of War با اینکه در زمینه داستان مشکلاتی دارد و در کل اثری بی‌نقص نیست، اما آنقدر جذابیت دارد که بتوانید از کار‌هایی مثل تصرف قلعه‌های دشمن، سوار شدن بر یک دریک، کشتن ارک‌ها و انجام ماموریت‌هایش لذت ببرید. در مجموع، Middle-earth: Shadow of War بهترین بازی‌ای است که تا به امروز با محوریت سرزمین میانه ساخته شده و طرفداران این مجموعه، لذت زیادی از بازی کردن آن خواهند برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده