نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

شبکه آمازون ساخت سریال The Expatriates به تهیه‌کنندگی نیکول کیدمن را سفارش داد

شبکه آمازون سفارش ساخت سریال درام The Expatriates (تبعیدی‌ها) را به تهیه‌کنندگی نیکول کیدمن سفارش داده است.

وب‌سایت هالیوود ریپورتر در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام کرد که شبکه آمازون ساخت سریال درام The Expatriates (تبعیدی‌ ها) به تهیه‌کنندگی نیکول کیدمن را سفارش داده است. این سریال را می‌توان اولین همکاری نیکول کیدمن با آمازون دانست. سریال تبعیدی‌ها بر اساس کتابی از جنیس وای.کی لی نوشته شده است که به عنوان تهیه‌کننده مشاور در این پروژه حضور دارد. این سریال داستان گروهی از زنان متحد را که به هنگ کنگ تبعید می‌شوند، دنبال می‌کند. جنیفر سالکه، رئیس آمازون استودیو درباره داستان سریال The Expatriates به خبرگزاری‌ها گفته است:

داستان سریال The Expatriates حول گروهی از زنان پیچیده و متفاوت می‌چرخد که به عنوان خارجی‌ها در هنگ کنگ زندگی خود را می‌گذرانند. این سریال به بازیابی قدرت این زنان به منظور رویارویی با مشکلات ازدواج، اشتغال، فرزندپروری و مرگ غیرقابل تصور عزیزان می‌پردازد.

The Expatriates

نویسندگی سریال تبعیدی‌ها بر عهده آلیس بل، نویسنده مینی سریال The Beautiful Lie و مینی سریال The Slap خواهد بود و نیکول کیدمن و پر ساری تهیه‌کنندگی اجرایی کار را برای کمپانی Blossom Films به همراه تریسا پارک بر عهده دارند. کیدمن در این‌باره اذعان داشت:

من از همکاری کمپانی Blossom Films و آمازون بسیار هیجان‌زده هستم. سریال تبعیدی‌ها تنها آغازگر اهداف مشترک ما برای خلق داستان‌های لذت‌بخش به وسیله بیان موارد معنادار درباره دنیا است.

آمازون در توصیف کامل داستان سریال The Expatriates گفته است:

سریال تبعیدی‌ها که در شهر هنگ کنگ جریان دارد، یک سریال درام است که زندگی گروهی تبعیدی را به تصویر می‌کشد؛ گروهی که در آن به فراوانی جشن گرفته می‌شود، دوستی‌ها عمیق اما موقتی است و زندگی‌های شخصی، مرگ و ازدواج‌ها به طرز خسته‌کننده‌ای پیش می‌رود و سپس با غرور بازگو می‌شود. در سریال The Expatriates شاهد شخصیت‌های متفاوتی هستیم که از میان آن‌ها می‌توان به این شخصیت‌ها اشاره کرد: مارگارت، یک معمار معروف آمریکایی که گمان می‌کند ممکن است مشکلی در آخرین پروژه کاری‌اش که یک آسمان‌خراش جاه‌طلبانه بر فراز آسمان هنگ کنگ است، وجود داشته باشد، تا اینکه اتفاقی غیرمنتظره زندگی او را زیر و رو می‌کند. مرسی، فارغ‌التحصیلی کره‌ای-امریکایی است که با گذشته بحث‌برانگیز خود به دنبال زندگی تازه‌ای است، اما به ناگهان خود را در میان یک رسوایی غیرقابل بخشش می‌یابد. هیلاری، یک تبعیدی انگلیسی است که علیرقم ازدواج نامطمئن خود در آرزوی فرزندی است و سپس درگیر مراسم‌های محلی می‌شود و با هویت‌های ساختگی برای تغییر سرنوشت خود تلاش می‌کند. تمی، یک تبعیدی بلندپرواز که با دیدن خانواده شوهر چینی‌اش در جلوی خانه غافل‌گیر می‌شود. باربارا که زندگی رو به ‌انحطاطش به پایان خود نزدیک می‌شود. فرنی، تبعیدی استرالیایی که به هر کسی با او معاشرت می‌کند، علاقه‌مند می‌شود و نهایتا با بحران وجودی مواجه می‌شود. و در نهایت اولیویا، یک فعال اجتماع چینی است که از دست دادن موقعیت اجتماعی‌اش را تجربه می‌کند. این دنیایی لذت‌بخش با اتحادهای نامتعارف، حقایق قلبی و خرافات گیج‌کننده است که در آن فرصت‌ها به دست می‌آیند و از بین می‌روند، خانواده‌ها از هم جدا می‌شوند و در کنار هم قرار می‌گیرند، هویت‌ها شکل می‌گیرد و سپس در مسیر دستیابی به یک زندگی خارق‌العاده بازسازی می‌شوند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده