نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

اولین تریلر سریال Star Wars: Resistance منتشر شد

اولین تریلر سریال انیمیشنی جدید جنگ ستارگان با حضور شخصیت‌های قدیمی و جدید منتشر شد.

در ماه مارس امسال بود که سریال انیمیشنی «شورشیان جنگ ستارگان» (Star Wars Rebels) بعد از پخش چهارمین فصل خود به پایان رسید، ولی طرفداران دنیای جنگ ستارگان نیاز به صبر و تحمل زیادی برای تماشای مجموعه انیمیشن بعدی آن ندارند و «جنگ ستارگان: مقاومت» (Star Wars: Resistance) تا چند ماه دیگر از شبکه دیزنی پخش خواهد شد؛ سریالی که به تازگی تریلر آن هم منتشر شده است.

Resistance توسط دیو فیلونی خلق شده که پیش از این در ساخت دو سریال انیمیشن قبلی جنگ ستارگان یعنی Rebels و The Clone Wars هم نقش پررنگی داشته و به نظر می‌رسد این بار هم شاهد تولید مجموعه‌ای خواهیم بود که کمدی، درام و صحنه‌های اکشن نفس‌گیر را با هم ترکیب می‌کند؛ سریالی که داستان آن به ماجراهای خلبان جوانی به نام «کازودا» (Kazuda) می‌پردازد که توسط گروه مقاومت استخدام شده تا طی نقشه‌ای سری به داخل تشکیلات First Order نفوذ کند.

همان‌طور که در تریلر دیده می‌شود، انیمیشن مقاومت در کنار شخصیت‌های جدید، به سراغ تعدادی از شخصیت‌های محبوب دنیای جنگ ستارگان هم رفته که از میان آن‌ها می‌توان به روبات دوست‌داشتنی این مجموعه یعنی BB-8 اشاره کرد. پو دامرون هم در انیمیشن حضور خواهد داشت و بازیگر این نقش در فیلم‌های جنگ ستارگان یعنی اسکار آیزاک به جای او صداگذاری کرده است.

زمانی که در ماه آوریل از این سریال رونمایی شد، فیلونی صحبت‌هایی پیرامون آن کرد که در نوع خود جالب توجه بود:

ایده اولیه ساخت این سریال از علاقه من به هواپیماهای جنگ جهانی دوم و خلبان‌های آن‌ها به وجود آمد. پدربزرگم خلبان بود و عموی من هم خلبانی بود که در تعمیر و بازسازی هواپیماها نقش داشت. این‌ موضوع تأثیر زیادی روی من گذاشت و از آنجایی که سری جنگ ستارگان هم از گذشته با مسابقات و نبردهای هوایی سریع و مهیج همراه بوده، تصمیم گرفتیم این المان را با حال و هوای انیمه‌ها ترکیب و اثری را طراحی کنیم که تیم سازنده مدت‌ها منتظر ساخت آن بود.

مجموعه Star Wars: Resistance کار خود را از ۱۵ مهر (۷ اکتبر) آغاز خواهد کرد و طرفداران جنگ ستارگان می‌توانند یک بار دیگر منتظر تماشای سری جدیدی از این دنیای عظیم در قالب انیمیشن باشند. البته این تنها مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان در آینده نخواهد بود و سریال پرطرفدار The Clone Wars هم که در سال ۲۰۱۴ با پخش فصل ششم در نتفلیکس بدون پایان دادن به بعضی خطوط داستانی خود به انتها رسیده بود، یک بار دیگر برمی‌گردد و همان‌طور که در جریان کامیک کان سن دیگو اعلام شد، فصل هفتم آن هم در دست ساخت است؛ سریالی که باز هم زیر نظر دیو فیلونی ساخته می‌شود و سال آینده از طریق پلتفرم استریم دیزنی پخش خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده