نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

بهترین حرکات روز سوم مرحله گروهی مسابقات The International 8

روز سوم مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 دیشب با برگزاری ۲۰ دیدار از هر گروه پیگیری شد که در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

روز گذشته پرونده سومین روز از مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 با برگزاری ۲۰ دیدار تماشایی بسته شد و تنها یک روز به پایان این مرحله باقی مانده است. در روز سوم مرحله گروهی تیم Team Liquid با پیروزی در تمام بازی‌های خود در صدر جدول گروه اول قرار گرفت و تیم VGJ.Storm نیز کماکان در صدر جدول گروه دوم دیده می‌شود. در سه روز اول مرحله گروهی هیروی Vengeful Spirit با حضور در ۵۳ بازی آمار بیشترین هیروی پیک شده و هیروی Enchantress با ۹۷ بن آمار بیشترین بن را در بین هیرو‌ها دارد. هیروهای Tiny و Mirana با حضور در ۴۷ و ۴۶ بازی در جایگاه‌های دوم و سوم جدول بیشترین هیروهای پیک شده قرار دارند و هیروهای IO و Necrophos با بن شدن در ۸۶ و ۷۵ بازی در جایگاه‌های دوم و سوم جدول بیشترین هیروهای بن شده دیده می‌شوند.

بهترین حرکات روز دوم مرحله گروهی | دانلود از وب‌سایت آپارات

مرحله گروهی مسابقات The International 8 از ۲۴ مرداد (۱۵ آگوست) کار خود را آغاز کرد و در تاریخ ۲۷ مرداد (۱۸ آگوست) به پایان می‌رسد. پس از پایان این مرحله شانزده تیم جواز حضور در مرحله اصلی را به دست می‌آورند و از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۳ شهریور (۲۰ تا ۲۵ آگوست) در دو براکت بالایی و پایینی به رقابت می‌پردازند.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 در وب‌سایت زومجی از آخرین اخبار مربوط به این تورنمنت مطلع شوید.


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده