نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

تاریخ انتشار بلوری فیلم Sicario: Day of the Soldado اعلام شد

شرکت سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Sicario: Day of the Soldado را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو) را تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی دنباله فیلم Sicario (سیکاریو) قرار است در تاریخ ۱۸ سپتامبر امسال (۲۷ شهریور) و نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، قرار است در تاریخ ۲ اکتبر امسال (۱۰ مهر) منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Sicario: Day of the Soldado را مشاهده کنید:

Sicario: Day of the Soldado

نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Sicario: Day of the Soldado دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که از جمله آن می‌توان به ویدیوهایی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم اشاره کرد. در برخی از ویدیوها، کارگردان، بازیگران و عوامل فیلم در مورد صحنه‌ها و طراحی و خلق آن صحبت می‌کنند. در یک ویدیو که بخشی از آن به‌صورت اختصاصی توسط وب‌سایت کولایدر منتشر شده و An Act of War نام دارد، شاهد طراحی یکی از صحنه‌های فیلم هستیم که کارگردان و عوامل روی آن توضیحاتی را ارائه می‌دهند و همچنین استوری برد این صحنه نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در بخشی از این محتوا که From Film to Franchise: Continuing the Story نام دارد، در مورد مجموعه سیکاریو صحبت می‌شود و در یک بخش دیگر که The Assassin and the Soldier: The Cast and Characters نام دارد، بنیسیو دل تورو و جاش برولین در مورد فیلم و شخصیت‌های خود صحبت می‌کنند. بنیسیو دل تورو، جاش برولین، متیو موداین، مانوئل گارسیا رولفو، ایزابلا مونر، ایان بوهن، جفری داناوان، کاترین کینر، دیوید کاستاندا، الیجا رودریگرز و جکمو بازل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sicario: Day of the Soldado حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

کارگردانی فیلم Sicario: Day of the Soldado بر عهده استفانو سولیما، کارگردان سریال Gomorrah (گومورا) و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تیلور شریدان، نویسنده فیلم سیکاریو بوده است. فیلم Sicario: Day of the Soldado که نقدهای مثبت و متوسطی را از منتقدان دریافت کرده، تاکنون بیش از ۷۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده