// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Nishan Shaman: نبرد موسیقی و ارواح خبیث

Nishan Shaman یک بازی داستان محور با حضور پر رنگ موسیقی و نغمه‌های زیبا است که بر اساس یکی از افسانه‌های شمال چین ساخته شده است. با معرفی این بازی با زومجی همراه باشید.

این روزها کمتر بازی‌ای به صورت کاملا رایگان و بدون داشتن خریدهای درون برنامه‌ای عرضه می‌شود و اینکه آن بازی از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد بسیار نادرتر است. Nishan Shaman یکی از این دست بازی‌های خاص و کمیاب است که در مدت زمان کوتاهی با زیبایی‌های بصری، موسیقیایی و داستانی خود بازیکنان را در دنیای رنگارنگ و ریتمیکش غرق می‌کند. این بازی که توسط Next Studios ساخته شده و شرکت معروف چینی Tencent آن را برای سیستم‌عامل iOS منتشر کرده، تاکنون توانسته امتیاز ۴.۹ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند که نمره‌ای عالی به حساب می‌آید. همانطور که اشاره شد این بازی کاملا از هرگونه تبلیغ و خرید‌های درون برنامه‌ای خالی است و تجربه‌ای رایگان با کیفیت بالا برای بازیکنان فراهم شده‌ است.

بازی Nishan Shaman

گیم‌پلی بازی Nishan Shaman بسیار ساده است و سیستم کنترل Nishan (شخصیت اصلی بازی) به دو حالت لمس کوتاه و لمس طولانی دو سمت صفحه نمایش خلاصه می‌شود. از این دو حالت باید برای مقابله با دشمنان بازی که ارواح خبیث و شیطانی هستند، استفاده کرد و از Nishan در مقابل آنها محافظت کرد. در بازی آیفون Nishan Shaman، پنج مرحله و سفر وجود دارد که هر سفر بخشی از داستان زیبای بازی را روایت می‌کند. در هر سفر نیشان میزان مشخصی سلامتی دارد که هر روح خبیث بخشی از آن را از بین می‌برد. با به پایان رسیدن این خط، نیشان می‌میرد و بازیکن باید سفر را از ابتدا دوباره آغاز کند. هر کدام از این پنج مرحله در محیط خاصی مانند قبیله نیشان یا رودخانه ارواح رخ می‌دهد و از این لحاظ بازی تنوع خوب و جذابی دارد. با پیشرفت در بازی، درجه‌ی سختی آن به طرز راضی کننده‌ای افزایش پیدا می‌کند که با توجه به ریتمیک بودن بازی و تکیه زیاد آن بر موسیقی، هر مرحله را جذاب‌تر می‌کند.

براساس عملکرد بازیکنان سیستم امتیازدهی بازی در پایان هر مرحله یکی از سه حالت خوب، عالی و بی نقص را اعلام می‌کند که با توجه به آن پاداش‌های مخصوصی به بازیکنان تعلق می‌گیرد. این پاداش‌ها و Achievementهای به دست آمده در طول بازی، به باز کردن نکات و پیش زمینه‌های داستان نیشان می‌انجامد که به جذابیت بازی اضافه می‌کنند و بازیکن برای کسب امتیاز بهتر در هر مرحله تلاش بیشتری انجام‌ می‌دهد.

بازی Nishan Shaman

بازی Nishan Shaman یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین تجربه‌ها را در بین بازی‌های داستان محور برای بازیکنان رقم می‌زند. طراحی های خاص و منحصربه‌فرد بازی از همان لحظات نخست و کات سین ابتدایی بازی بازیکنان را مجذوب خود خواهد کرد. البته که این طراحی‌ها از تنوع خوبی بهره می‌برند و تفاوت محیط رخ دادن هر مرحله بازی بسیار واضح و شاخص است. شاید تنها ایراد در بخش طراحی‌ها به طراحی‌های محدود دشمنان بازی وارد باشد که آنچنان خلاقانه و متنوع نیستند، اما سایر بخش‌ها مانند انیمیشن‌های روان و اجرای بدون مشکل روی دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده، از نقاط قوت بازی محسوب ‌می‌شوند.

تصاویر و موسیقی‌های زیبا، خاص و به‌یادماندنی بازی، ارزش تکرار هر مرحله از بازی را تا حد زیادی بالا برده‌اند

در کنار تصاویر زیبای کات سین‌های خیره کننده‌ی بازی، صداگذاری و موسیقی‌های زیبا و باکیفیت باعث چند برابر شدن تاثیرگذاری بازی در بخش روایت داستان و جذب مخاطب می‌شود. ضربات درام که به نوعی سلاح نیشان در مقابل این ارواح بدطینت به حساب می‌آید، حس قدرتمند خاصی را منتقل می‌کنند و ریتم موسیقی هر مرحله به خوبی بازیکنان را با جریان بازی همراه می‌کند.

بازی Nishan Shaman

تجربه‌ی کاملا رایگان بازی Nishan Shamn در سیستم‌عامل iOS شامل پنج مرحله زیبا و به‌یادماندنی است که با کات سین‌های تماشایی لا به لای این مراحل حدود یک ساعت طول خواهد کشید. در صورت کسب امتیازهای بالا یک محتوای اختصاصی در مورد پیش زمینه‌ی داستانی بازی هم در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که آن هم از جذابیت خاص خودش برخوردار است. اگر از طرفداران بازی‌های داستان محور و ریتمیک هستید، Nishan Shaman یکی از بهترین و خاص‌ترین آثار این سبک به حساب می‌آید.

دانلود بازی آیفون Nishan Shaman


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده