// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

اولین تریلر گیم پلی بازی Generation Zero منتشر شد

استودیو آوالانچ و کمپانی تی اچ کیو نوردیک تریلر جدیدی از گیم پلی بازی حالت بقا و کوآپ Generation Zero منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آوالانچ (Avalanche) که آن را با ساخت Mad Max و سری Just Cause می‌شناسیم، تریلر جدیدی از بازی Generation Zero منتشر کرد. پروژه جدید سازندگان در سبک همکاری چند نفره و حالت بقا در حال توسعه است.

بازی Generation Zero در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و به گفته سازندگان وقایع آن در سال ۱۹۸۹ میلادی در کشور سوئد جریان دارد. در بازی، چهار کاربر با همکاری یکدیگر در دنیایی که پر از ربات‌های خطرناک است، برای بقای خود تلاش می‌کنند. ما به لطف تریلر جدید که به مدت ۳ دقیقه است، می‌توانیم نگاهی به صحنه‌های گیم‌پلی بازی بیندازیم. کاراکتر‌های بازی در حالی وارد سوئد می‌شوند که این کشور به تازگی به یک دنیای تخریب شده تبدیل شده است. بازیکنان باید تمام سعی خود را برای زنده ماندن بکنند تا به گفته سازندگان بتوانند «جنگی در مقابل ربات‌ها راه بیندازند.»

محتوای کلی این بازی همانند DayZ، ساخته استودیو Bohemia، است که در آن بازیکنان در دنیای بزرگی به جمع‌آوری منابع می‌پردازند تا به این شکل، کاراکتر خود را ارتقا دهند. گفتنی است که در حالی که بازی از چهار بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند، اما در آن سو بازیکنان می‌توانند به تنهایی نیز این بازی را تجربه کنند.

یکی از مواردی که این بازی را با آثار مشابه متمایز می‌کند مربوط به سیستم مبارزه با ربات‌ها می‌شود. ویدیو منتشر شده در واقع قصد دارد که رفتار‌های ربات‌ها را نشان دهد که به گفته سازندگان شبیه‌سازی شده است. به طور مثال اگر در نبرد با رباتی به قدری به وی آسیب رساندید که پا به فرار بگذارد احتمال دارد که در روز دیگری با همان ربات روبه‌رو شوید. این موضوع به قدری با جزئیات طراحی شده است که حتی اگر قسمتی از بدن ربات را نابود کرده باشید در نبرد بعدی این موضوع قابل رویت است.

بازی Generation Zero

استراتژی‌های مختلفی برای مبارزه با ربات‌ها در بازی گنجانده شده است. نبرد‌های تن به تن یا مخفی کاری تنها یکی از راه‌هایی است که بازیکنان می‌توانند از طریق آن دشمنان خود را نابود کنند. در آن سو شما می‌توانید با فریب دادن ربات‌ها آنها را به تله بیندازید یا اینکه با عوامل محیطی آنها را از بین ببرید. دشمنان بازی طوری طراحی شده‌اند که برای شکست دادن هر یک از آنها باید قسمت ضعیف بدن آنها مورد هدف قرار بگیرد.

از دیگر مواردی که تریلر سعی داشته روی آن تمرکز کند، نشان دادن دنیای زیبای Generation Zero است که به دست نقاش محبوب سوئدی یعنی سایمون استالنهاگ طراحی شده است. اتمسفر سنگین و رنگ‌های تاریک دنیای این بازی، قصد دارد ارجحیت تکنولوژی بر طبیعت را نشان دهد. ویژگی دیگری که ضمیمه این محصول شده است آب و هوای پویای آن است که با توجه به فصل‌ها تغییر پیدا می‌کند. عوامل محیطی همچون باد، باران و دیگر موارد، هم روی وضعیت بازیکنان و هم ربات‌ها تاثیر می‌گذارد. همچنین در تریلر جدید با عبارت «قطعات پازل در گوشه و کنار دنیای این بازی گنجانده شده است تا آن‌ها را جمع‌آوری کنید» روبه‌رو می‌شویم که قصد دارد کاربران را با داستان این بازی آشنا کند. به گفته سازندگان داستان این بازی با اطلاعاتی که از محیط آن جمع‌آوری می‌کنید، روایت می‌شود.

ناشر بازی Generation Zero یعنی کمپانی تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) به تازگی اعلام کرده است که این محصول به همراه Darksiders III در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 حضور خواهد داشت. این بازی برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن نیز مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Generation Zero را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارت

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات جذابش با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده