نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

تهیه کننده بازی Anthem از سلاح ها و تجهیزات آن می‌گوید

مارک دارا، تهیه‌کننده اجرایی بایوور اطلاعات جدیدی را از بازی اکشن نقش آفرینی Anthem به اشتراک گذاشت.

با اینکه استودیو BioWare برای ارائه اطلاعات تازه‌ای از بازی Anthem آماده می‌شود، اما در عین حال مارک دارا، تهیه‌کننده اجرایی بایوور همچنان از طریق توییتر اطلاعات جدیدی را از این بازی آنلاین اکشن نقش‌آفرینی به اشتراک می‌گذارد.

در این بازی، یکی از تفاوت‌های اصلی میان سلاح‌ها و تجهیزات (Gearها) این است که سلاح‌ها در واقع در دست نگه داشته می‌شوند؛ در حالی که تجهیزات درون زره جاولین قرار می‌گیرند که این موضوع باعث تمایز آن‌ها از هم می‌شود. همچنین بازیکنان به منظور شلیک با سلاح‌ها باید به صورت ایستا در هوا شناور باشند، اما با برخی از تجهیزات در حالت پرواز نیز می‌توان شلیک کرد.

مارک دارا در ادامه با اشاره به «قلعه‌های نظامی» (Stronghold) که از فعالیت‌های پایانی بازی به حساب می‌آیند، گفت که تمام آن‌ها در زیر زمین قرار نخواهند داشت. همچنین با توجه به صحبت‌های ایشان متوجه شدیم که حضور دشمنان در مدار موجود در HUD بازی به نمایش در می‌آید.

بازی Anthem از مادها پشتیبانی نخواهد کرد؛ با این حال دارا تمایل دارد تا بازی از ماد‌ها پشتیبانی کند، اما در حال حاضر فناوری مورد نیاز در دسترس نیست. مارک دارا همچنین در خصوص افسانه‌های بازی گفت که ویرانه‌هایی که در جهان پهناور بازی پراکنده شده‌اند، متعلق به انسان‌ها و «موارد» دیگری هستند. حال که صحبت از افسانه‌ها شد، بد نیست بگوییم که بازی Anthem دارای یادبودهایی کهنه به مانند آنچه در مجموعه بازی‌های Mass Effect یافت می‌شد، است. البته این یادبودهای قدیمی فاقد صداگذاری خواهند بود.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی Anthem به دست آورید، می‌توانید اطلاعاتی را که در جریان رویداد PAX West منتشر شد، مطالعه کنید. همچنین در تیرماه سال جاری تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی منتشر شد که می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

بازی Anthem در تاریخ سوم اسفندماه (۲۲ فوریه) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. کاربران پرمیوم EA Access نیز از تاریخ بیست‌وششم بهمن‌ماه (۱۵ فوریه) به بازی دسترسی خواهند داشت. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده