نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار تقریبی بازی Tropico 6 مشخص شد

در حالی که قرار بود بازی Tropico 6 در سال ۲۰۱۸ منتشر شود، سازندگان اخیرا از انتشار آن در اولین ماه از سال ۲۰۱۹ خبر داده‌اند. 

Tropico 6 جدید‌ترین نسخه از سری بازی مدیریتی تروپیکو محصول کمپانی کالیپسو مدیا است که توسط استودیو لیمبیک هم ساخته می‌شود. در سری بازی‌های تروپیکو، شما قادر هستید ابتدا رهبر دلخواه خودتان را انتخاب کنید و پس از آن کشورتان را در محیطی سرسبز و مدیترانه‌ای بسازید. علاوه بر ساخت و ساز که بخش بزرگی از این بازی‌ها را تشکیل می‌دهد، در سری Tropico باید تصمیمات سیاسی و اجتماعی مختلفی هم اتخاذ کنید که این تصمیمات، روی زندگی مردم شما هم تاثیرگذار هستند. 

جدید‌ترین نسخه از این مجموعه یعنی Tropico 6 قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود که امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که این بازی تا پایان سال ۲۰۱۸ آماده نخواهد شد و قرار است در ژانویه ۲۰۱۹ (دی-بهمن ۹۷) برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شود. همچنین نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی هم قرار است تابستان ۲۰۱۹ در دسترس قرار بگیرند. 

Tropico 6 اولین نسخه از این مجموعه است که با موتور آنریل ساخته می‌شود و احتمالا همین تغییر موتور هم باعث شده تا روند توسعه بازی طولانی‌تر از همیشه شود. در این نسخه همچنین می‌توانید یک مجمع‌الجزایر بزرگ را رهبری کنید که جزیره‌های مختلف آن از طریق پل یا راه‌های دیگر ارتباطی به یکدیگر وصل شده‌اند. همچنین در این نسخه می‌توانید بنا‌های مشهور مربوط به کشور‌های دیگر مثل برج ایفل یا مجسمه آزادی را بدزدید و در کشور خودتان قرار بدهید!


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده