// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

ریفت های بازی Fortnite به صورت موقت غیر فعال شدند

به تازگی ریفت‌های بازی Fortnite به مشکل برخورده‌اند و تیم سازنده به صورت موقت آن‌ها را در بازی غیر فعال کرده است.

در این هفته گذشته باگ‌های مختلفی در بازی Fortnite به چشم می‌خورد که در جریان آخرین باگ، انیمیشن ظاهری تعدادی از لباس‌های بازی به مشکل برخورده بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، باگ جدیدی در بازی فورتنایت رویت شده است و استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، ریفت‌های این بازی را غیر فعال کرده تا مشکل مربوطه حل شوند.

در ظاهر این مورد مشکل ساز نیست، اما در جریان چالش‌ های Fortnite و هفته پنجم از فصل پنجم، کاربران باید از پورتال‌ها و ریفت‌ها استفاده می‌کردند. حال غیر فعال کردن ریفت‌ها، مانع از کامل شدن چالش‌های هفته پنجم توسط عده‌ای از کاربران شده است. استودیو اپیک گیمز اعلام نکرده است که چه زمانی ریفت‌ها مجددا در دسترس قرار خواهند گرفت. با توجه به عملکرد گذشته اپیک گیم در خصوص رفع باگ‌ها، به نظر نمی‌رسد که زمان زیادی صرف رفع این باگ شود و تیم سازنده در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکل را برطرف می‌کند.

همچنین حساب کاربری توییتر بازی Fortnie با انتشار خبر غیر فعال شدن ریفت‌ها، اعلام کرده است که به محض درست شدن این مشکل، یک آپدیت برای بازی Fortnite منتشر می‌شود. از طرفی برای اولین بار نیست که شاهد موارد این چنین و اختلال در به دست آوردن چالش‌ها توسط اپیک گیمز هستیم. در گذشته نیز یک باگ برای نارنجک‌های بازی به وجود آمده بود که سبب شده بود کاربران نتوانند یکی از چالش‌های بازی را انجام دهند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم اپیک گیمز چه زمانی ریفت‌های بازی Fortnite را مجددا در دسترس قرار می‌دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده