نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Dead Living Zombies بازی Far Cry 5

طبق اعلام یوبی‌سافت، بسته الحاقی Dead Living Zombies بازی Far Cry 5 قرار است ۱۰ روز دیگر منتشر شود. 

زامبی‌ها هنوز هم موجودات محبوبی در دنیای بازی‌های ویدیویی و سینما هستند و طی سال‌های گذشته هم پای این موجودات از گور برخاسته به بازی‌ها و فیلم‌های عجیب و غریبی باز شده است که شاید در ظاهر، اصلا برای زامبی‌ها مناسب نباشند! یکی از همین بازی‌ها، Far Cry 5 است که DLC بعدی آن قرار است گیمر‌ها را به مبارزه با زامبی‌ها ببرد. این بسته الحاقی که Dead Living Zombies نام دارد، طبق اعلام یوبی سافت در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) منتشر خواهد شد. 

در بسته Dead Living Zombies شما با یک کارگردان به نام گای مارول همراه می‌شوید که قصد ساخت بهترین اثر زامبی‌محور را دارد. در همین راستا هفت پلات فیلم را با این کارگردان تجربه خواهید کرد که در هرکدام از آن‌ها، باید با دسته‌ای از زامبی‌ها در محیط‌هایی چون پشت بام، زمین‌های کشاورزی و پایگاه‌های نظامی مبارزه کنید. پس از اینکه یک بار مبارزه در هر کدام از نقشه‌ها را به پایان رساندید، حالت Score Attack برای‌تان فعال خواهد شد که در آن با کسب امتیاز ستاره دریافت خواهید کرد و اگر بتوانید سه ستاره دریافت کنید، یک سری سلاح و تجهیزات خاص دریافت خواهید کرد. 

همچنین با بازی کردن DLC جدید بازی فارکرای 5، یک سری ابزار جدید برای Far Cry Arcade به‌دست خواهید آورد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید نقشه‌های بهتری طراحی کنید. برای تجربه بسته الحاقی جدید بازی، یا باید سیزن پس ۲۹.۹۹ دلاری بازی را خریداری کرده باشید یا اینکه آن را به صورت مجزا با قیمت ۷.۹۹ دلار خریداری کنید. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه منتشر‌شده بر اساس این DLC را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده