// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

در افتتاحیه گیمزکام 2018، بازی‌های جدیدی از یوبیسافت، اسکوئر انیکس و THQ نمایش خواهند داشت

تیم خبرنگاری گیمزکام اعلام کرده است که در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام 2018 شاهد اولین نمایش بازی‌های جدیدی از سوی کمپانی‌های نظیر اسکوئر انیکس و یوبیسافت هستیم.

نمایشگاه گیمزکام 2018 از روز ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست) به صورت رسمی در کلن آلمان با یک مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، تیم خبرنگاری گیمزکام اعلام کرده است که در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام 2018 شاهد رونمایی‌هایی از سوی کمپانی THQ Nordic، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) و کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) هستیم.

کمپانی اسکوئر انیکس اولین تریلر بازی Life is Strange 2 را به نمایش می‌گذارد. از آن طرف کمپانی THQ Nordic یک بازی جدید را معرفی خواهد کرد که به نظر می‌رسد مربوط به یکی از مجموعه‌های این کمپانی است. در ادامه دیپ سیلور بازی جدید استودیو Koch Media را معرفی می‌کند. در انتها نیز مشخص شده است که شاهد اولین نمایش یکی از بازی‌های یوبیسافت هستیم اما جزئیات این نمایش مشخص نشده است.

همچنین کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) نیز بازی جدید خود را معرفی می‌کند که توسط یک استودیو اروپایی در دست ساخت است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ به نظر شما آیا یوبیسافت ویدیو نسخه جدید Splinter Cell را به نمایش می‌گذارد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده