// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

محتوای جدیدی از بازی Overwatch در گیمزکام 2018 معرفی خواهد شد

کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 و پنل بلیزارد، محتوای جدیدی از بازی Overwatch معرفی می‌شود.

چند روز دیگر نمایشگاه گیمزکام 2018 به صورت رسمی آغاز می‌شود و کمپانی‌ها و استودیوهای بازیسازی در حال منتشر کردن برنامه‌های خود برای این نمایشگاه بازی‌های ویدیویی هستند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment) هم لیست برنامه‌های خود را منتشر کرده است.

غرفه بلیزارد از ساعت یک بعد از ظهر (به وقت ایران) روز ۳۱ مرداد ماه (۲۲ آگوست) کار خود را آغاز می‌کند. یک ساعت بعد کمپانی بلیزارد یک نمایش ۳۰ دقیقه‌ای از بازی Overwatch در برنامه دارد که در جریان این نمایش محتوای جدیدی این بازی به نمایش در می‌آید. متاسفانه کمپانی بلیزارد اطلاعاتی از این محتویات جدید بازی Overwatch منتشر نکرده است. در جریان نمایشگاه گیمزکام سال گذشته کمپانی بلیزارد ویدیو داستانی Rise and Shine را معرفی کرد که داستان شخصیت Mei را روایت می‌کرد. 

جدا از بازی Overwatch، کمپانی بلیزارد غرفه‌هایی برای بازی Heroes of Storm، بازی Diablo، بازی World of Warcraft و بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft در نظر گرفته است. اگر مشتاق خواندن جزئیات برنامه‌های بلیزارد برای نمایشگاه گیمزکام 2018 هستید، می‌توانید به سایت گیم‌اسپات مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده