// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل holedown: چالش شلیک به بلوک‌ها

در holedown باید به حفاری سیارات مختلف بپردازید و از شلیک‌های محدودی که دارید، به بهترین شکل استفاده کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل holedown اثری است که grapefrukt games با الهام‌گیری از بازی‌های موفق مشابه، ارائه کرده و دارای المان‌های جذابی است. گیم‌پلی این بازی اندروید و آیفون روی شلیک به سنگ‌های سیارات متنوع بازی جریان دارد و باید هدف‌گیری‌های استراتژیک داشته باشید و بهترین عملکرد خود را نشان دهید. بازی رفته رفته چالش‌های سخت‌تری را ارائه می‌کند و بیش از ۵ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت.

یقینا بازی‌های مشابهی را دیده‌اید که گیم‌پلی‌ای مشابه با بازی holedown ارائه می‌کنند و بازی Ballz یکی از آن‌ها است؛ اما این اثر تفاوت‌هایی را ارائه می‌کند که باعث هرچه جذاب‌تر شدن و البته سخت‌شدن آن می‌شود. وظیفه شما در این اثر، شلیک و شکستن بلوک‌ها هست و باید این کار را با خلاقیت و استراتژی مناسبی انجام دهید تا به مشکل برنخورید و با کمترین شلیک ممکن، وظیفه خود را به سرانجام رسانید. در هر راند از بازی، شما شلیک‌های محدودی دارید و باید در هر بار شلیک خود، بتوانید تعدادی بیش‌تری از بلوک‌ها را خرد کنید. بدین‌ترتیب نیاز به تفکر بیش‌تر در این جا احساس می‌شود و دو فاکتور استراتژی و هدف گیری دقیق، اهمیت زیادی برای موفقیت در بازی پیدا می‌کنند. این روند تا انتها ادامه پیدا می‌کند و چالش‌ها بسیار سخت‌تر می‌شوند. پیشروی این چالش‌ها بسیار جذاب و هیجان انگیز است و خواهید دید که بعضی از راندها، بسیار بسیار طولانی می‌شوند.

holedown
holedown
holedown

گرافیک بازی زیبایی خاص خودش را دارد و مینیمال طراحی شده است. دنیایی هنری که با موسیقی جذابی آمیخته شده است و سازندگان از ترک‌های فضایی با تم اصلی بازی استفاده کرده‌اند. ۶ سیاره در بازی وجود دارد که باید همه آنها  را حفاری کنید و در نهایت سر از هفته داغ هر سیاره درآورید. بازی ریتم پیوسته‌ای را برای این منظور ارائه می‌کند و شما تا وقتی که به هسته نرسیده‌اید، باید ادامه دهید و کوچک‌ترین اشتباه، همه زحمات‌تان را برباد می‌دهد. کریستال‌ها، جوایز ویژه‌ای هستند که می‌توانید براساس استراتژی خود، از آن‌ها بهره ببرید. این کریستال‌ها برای گرفتن توپ‌های بیش‌تر یا شلیک‌های اضافی در هر راند کاربرد دارند. همواره باید تمام حالات مختلفی را که می‌توانید شلیک کنید در نظر بگیرید و از ریتم رقابتی پیروی کنید. چنین شلیک‌هایی باعث می‌شود که غیرمنتظره بودن اتفاقات هر راند، بیش‌تر به چشم بیاید. هرچقدر که توپ‌های خود را با شلیک دقیق، در فضای بسته‌تری از بلوک‌ها قرار دهید، شانس تاثیرگذاری بیش‌تری را روی محیط خواهید داشت.

چالش‌های بازی مثال‌زدنی است و برخلاف آثار مشابه، بازیکنان اصلا کار آسانی پیش‌رو ندارند

مکانیک بازی holedown واقعا لذت‌بخش است و جزئیات کامل در زمینه شلیک‌ها و برخورد به بلوک‌ها رعایت شده است. دیالوگ‌هایی که از هر گلوله در پایین صفحه نقش می‌بندد نیز حس و حال خوبی دارد و پویایی بازی را بیش‌تر می‌کند. بازی یک رادار مخصوص دارد که نشان می‌دهد توپ‌های خود را در هرجایی نمی‌توانید شلیک کنید و باید هدف‌های مجاز را در نظر داشته باشید. اگر بلوک‌های خرد نشده، بیش از حد بالا بیایند، شما خواهید سوخت و باید از ابتدا کار را شروع کنید. یکی دیگر از حالت‌های‌ شکست در بازی، اتمام شلیک‌ها است و با توجه به محدود بودن شدید آن‌ها، حتما استراتژی را در تک تک شلیک‌های خود در نظر داشته باشید.

Escape Board
Escape Board
Escape Board
بازی مکانیک بسیار جذاب و پیشرفته‌ای دارد

هر بلوک از بازی اندروید و آیفون holedown دارای شماره‌ای است که میزان ضربه‌خوردن برای خرد شدنش را نشان می‌دهد. این شماره‌ها در راندهای بالاتر، ارقام جالب توجهی را می‌گیرند و لزوم خلاقیت و حرفه‌ای عمل کردن بازیکن را می‌طلبد. اطلاعات کاملی از بازی در بالای صفحه نمایش نمایش داده می‌شوند و می‌توانید از آن برای کنترل شلیک‌های خود و بررسی زمان اتمام بازی استفاده کنید. بازی تجربه فوق العاده‌ای را مشابه بازی Ballz به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید حتی بازی را روی حالت صرفه جویی قرار دهید تا با کم شدن المان‌های گرافیکی، باتری‌تان ماندگاری بیش‌تری داشته باشد. بازی‌های کمی توانسته‌اند موفقیت این سبک را تکرار کنند، اما در واقع holedown یکی از همان آثار باکیفیتی است که می‌تواند علاقه‌مندان این سبک خاص و جدید را راضی کند. در نهایت با یک اثری روبرو هستیم که می‌تواند بسیار اعتیادآور باشد و شما را با چالش‌های زیادی روبرو کند. صرفا با یک بازی تکراری از یک سبک پرطرفدار روبرو نیستیم و حتی اگر بازی‌کننده بازی‌های مشابه دیگر هم بوده‌اید، نباید تجربه holedown را از دست بدهید.

بازی holedown اثری است که به دنبال موفقیت بازی Ballz ارائه شده است و المان‌های جذاب و چالشی بسیاری برای سرگرم شدن دارد. به خاطر داشته باشید که برای موفقیت در این اثر، باید استراتژی مناسب و شلیک دقیق داشته باشید و ابدا نباید به عنوان یک سرگرمی‌ صرف با گیم‌پلی ساده به آن نگاه کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون holedown


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده