نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

بهترین حرکات روز دوم مرحله گروهی مسابقات The International 8

دومین روز از مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 نهایتا با برگزاری ۲۰ دیدار جذاب و تماشایی به پایان رسید و در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

روز دوم از مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 با صدرنشینی تیم‌های Evil Geniuses و VGJ.Storm در حالی به پایان رسید که شاهد تغییرات زیادی در جایگاه تیم‌ها بودیم و اکثر مدعیان عنوان قهرمانی بهترین نتایج ممکن را کسب کردند. در دو روز اول مرحله مقدماتی هیروی Mirana با حضور در ۳۳ بازی آمار بیشترین هیروی پیک شده و هیروی Enchantress با ۶۲ بن آمار بیشترین بن را در بین هیرو‌ها دارد. در جایگاه‌های دوم و سوم جدول بیشترین هیروهای پیک شده نام دو هیروی Vengeful Spirit و Wraith King و در جایگاه‌های دوم و سوم جدول بیشترین هیروهای بن شده نام دو هیروی Io و Silencer دیده می‌شود. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در این روز را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

 بهترین حرکات روز دوم مرحله گروهی | دانلود از وب‌سایت آپارات

مرحله گروهی مسابقات The International 8 از بیست‌وچهارم مردادماه (۱۵ آگوست) کار خود را آغاز کرد و در تاریخ بیست‌وهفتم مردادماه (۱۸ آگوست) به پایان می‌رسد. پس از پایان این مرحله شانزده تیم جواز حضور در مرحله اصلی را به دست می‌آورند و از تاریخ بیست‌ونهم مرداد تا سوم شهریور (۲۰ تا ۲۵ آگوست) در دو براکت بالایی و پایینی به رقابت می‌پردازند.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 در وب‌سایت زومجی از آخرین اخبار مربوط به این تورنمنت مطلع شوید.


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده