نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Switchblade با انتشار تریلری مشخص شد

استودیو لوسید گیمز تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Switchblade را با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد.

در دی ماه سال گذشته نسخه بتای بازی Switchblade در دسترس کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 4 قرار گرفت و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Lucid Games اعلام کرد که نسخه Early Access این بازی که در سبک ترکیبی ماشین جنگی و موبا طراحی شده است، در تاریخ ششم شهریور ماه (۲۸ آگوست) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

استودیو لوسید گیمز همچنین تریلر جدیدی را به مناسبت اعلام تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی منتشر کرد. این تریلر که بیش از یک دقیقه به طول می‌انجامد، گوشه‌ای از گیم‌پلی پیش‌تر دیده نشده بازی را به نمایش در می‌آورد که می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

البته نسخه Early Access بازی Switchblade تفاوت‌هایی با نسخه بتای بازی که پیش از این منتشر شده بود، دارد که از میان این تفاوت‌ها می‌توان به اضافه شدن پاداش‌ها و چالش‌های روزانه و البته مراحل جدید اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه استیم بازی از تمام مواردی که به بازی اضافه شده است، مطلع شوید.

در زمان نگارش این خبر تاریخ انتشار نسخه کامل بازی Switchblade اعلام نشده بود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده