نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بررسی نتایج روز دوم مرحله گروهی مسابقات The International 8

روز دوم مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 دیشب با برگزاری ۲۰ دیدار از هر دو گروه پیگیری شد که در این مطلب نگاهی به نتایج این روز خواهیم داشت.

روز دوم مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 در حالی پایان یافت که تغییرات زیادی را در جایگاه تیم‌های هر گروه شاهد بودیم. در این روز بیشتر مدعیان عنوان قهرمانی بهترین نتایج ممکن را به دست آوردند، اما با این حال تیم‌هایی نیز بودند که انتظار بیشتری از آن‌ها داشتیم ولی با کسب نتایج ضعیف تمام امیدهایمان را نقش بر آب کردند. تنها دو روز دیگر تا پایان مرحله گروهی زمان باقی مانده است و بر این اساس تیم‌ها باید تمام تلاش خود را برای قرارگیری در چهار جایگاه اول هر گروه به کار گیرند تا در مرحله بعدی در براکت بالایی دسته‌بندی شوند و مسیر خود تا رسیدن به قهرمانی را هموار کنند. البته با عنایت به وضع فعلی تیم‌ها در هر گروه امکان کسب نتایج مشابه وجود دارد و به این خاطر احتمالا شاهد مسابقات اضافی برای تعیین جایگاه تیم‌ها یا همان جدول Tiebreaker خواهیم بود که این موضوع در آخرین روز مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

The International 8

سهم تیم VGJ.Thunder در بازی‌های دو روز ابتدایی سه پیروزی و پنج شکست بود که این سه امتیاز ارزشمند آن‌ها را از قعر جدول نجات داد

در گروه اول تیم Evil Geniuses که روز اول را قدرتمندانه آغاز کرده بود، در روز دوم صدر جدول را با کسب ۹ پیروزی در ۱۰ بازی حفظ کرد. تا به اینجای کار، تعداد پنج پیروزی و یک شکست در کارنامه تیم‌های Fnatic و Team Liquid دیده می‌شود که آن‌ها را در رتبه‌های دوم و سوم قرار داده است. در این روز تیم PSG.LGD با یک پله صعود در جایگاه چهارم جای گرفت و تیم Mineski که از ۱۰ بازی خود تنها ۴ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است، به جایگاه پنجم سقوط کرد. تیم‌های Invictus Gaming و OG به ترتیب با کسب چهار و سه امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند و یک پله صعود نسبت به روز گذشته داشتند. سهم تیم VGJ.Thunder نیز سه پیروزی و پنج شکست بود که این سه امتیاز ارزشمند آن‌ها را از قعر جدول نجات داد و در جایگاه هشتم قرار داد. تیم Winstrike Team که در روز نخست مرحله گروهی به سبب بازی‌های کمتر در جایگاه ششم دیده می‌شد، در روز دوم با کسب تنها ۲ امتیاز به انتهای جدول سقوط کرد و در صورت کسب نتایج ضعیف در روزهای پایانی، از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف می‌شود و مرحله‌ی اصلی مسابقات را از دست خواهد داد.

تیم‌های Team Secret و Vici Gaming که روز اول را به بدترین شکل ممکن به پایان رسانده بودند، در روز دوم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند

در گروه دوم نیز همچنان شاهد صدرنشینی تیم VGJ.Storm هستیم که از هشت بازی خود تنها یک بازی را به تیم OpTic Gaming واگذار کرده است. تیم TnC Predator که روز اول مرحله گروهی را در جایگاه پنجم سپری کرده بود، با کسب شش امتیاز به جایگاه دوم صعود کرد و باری دیگر قدرت خود را به رخ همگان کشید. تیم Virtus.Pro نیز کماکان جایگاه سوم را در اختیار دارد و در هشت بازی موفق به کسب پنج پیروزی شده است. همچنین سهم تیم Newbee از بازی‌های دو روز ابتدایی پنج پیروزی و پنج شکست بود که باعث سقوط ‌آن‌ها از جایگاه دوم به جایگاه چهارم شد. تیم‌های Team Secret و Vici Gaming که روز اول را به بدترین شکل ممکن به پایان رسانده بودند، در روز دوم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند و در جایگاه‌های پنجم و ششم قرار گرفتند. در جایگاه‌های بعدی دو تیم OpTic Gaming و paiN Gaming به چشم می‌خورند که با کسب سه پیروزی در هشت دیدار به صورت مساوی سه امتیاز در اختیار دارند و تغییرات جایگاه آن‌ها در روز‌های آتی مشهودتر خواهد بود. قعر جدول این گروه نیز به تیم Team Serenity اختصاص دارد که روز قبل در جایگاه چهارم ایستاده بود، اما در بازی‌های روز گذشته تنها یک پیروزی به دست آورد و اگر به این روند نامطلوب ادامه دهد، شاهد حذف آن‌ها خواهیم بود. 

The International 8

در روز دوم مرحله گروهی ۱۲ دیدار میان تیم‌های گروه اول و ۸ دیدار میان تیم‌های گروه دوم برگزار می‌شود و با پایان این روز تنها ۱۲ دیدار دیگر تا تعیین نحوه قرارگیری تیم‌ها در براکت‌های مرحله اصلی باقی می‌ماند که در روز چهارم و نهایی مرحله گروهی شاهد آن‌ها خواهیم بود. شما می‌توانید زمان برگزاری دیدارهای روز سوم مرحله گروهی را در جدول‌های زیر مشاهده کنید.

گروه اول
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Invictus GamingVGJ.Thunder۲۰:۳۰
Evil GeniusesWinstrike Team۲۰:۳۰
MineskiTeam Liquid۲۰:۳۰
OGFnatic۲۰:۳۰

گروه دوم
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Vici GamingpaiN Gaming۲۳:۰۰
Virtus.ProNewbee۲۳:۰۰
VGJ.StormTnC Predator۲۳:۰۰
Team SerenityOpTic Gaming۲۳:۰۰

گروه اول
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
OGInvictus Gaming۱:۳۰
FnaticPSG.LGD۱:۳۰
Winstrike TeamTeam Liquid۱:۳۰
VGJ.ThunderMineski۱:۳۰

گروه دوم
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Virtus.PropaiN Gaming۴:۰۰
VGJ.StormNewbee۴:۰۰
OpTic GamingTeam Secret۴:۰۰
Team SerenityTnC Predator۴:۰۰

گروه اول
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
PSG.LGDInvictus Gaming۶:۳۰
Team LiquidEvil Geniuses۶:۳۰
Winstrike TeamFnatic۶:۳۰
VGJ.ThunderOG۶:۳۰

شما می‌توانید فینال مسابقات The International 8 را با پخش زنده، گزارش فارسی و تحلیل کارشناسان در وب‌سایت زومجی تماشا کنید و با مراجعه به صفحه اختصاصی مسابقات TI8 از آخرین اخبار مربوط مطلع شوید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده