// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Diablo III: Eternal Collection به طور رسمی برای نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی بلیزارد با انتشار یک ویدیو جدید بازی Diablo III: Eternal Collection را برای نینتندو سوییچ تایید کرد.

۶ سال از عرضه بازی Diablo III می‌گذرد و هنوز مخاطبان در حال تجربه این بازی زیبا هستند و کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Diablo III، همچنان به پشتیبانی خود از این بازی ادامه می‌دهد. چندی پیش بود که شایعه شده بود بازی Diablo III برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و حال، طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد اعلام کرد که بازی Diablo III: Eternal Collection در پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نسخه Eternal Collection بازی Diablo III شامل تمامی محتویاتی است که تا به امروز برای این بازی عرضه شده است. به عبارتی کاربران با خرید این بازی به بسته الحاقی Reaper of Souls و بسته الحاقی Rise of the Necromancer دسترسی خواهند داشت. همچنین تایید شد که یک سری Armor بر پایه بازی The Legend of Zelda نیز در Diablo III نسخه نینتندو سوییچ قرار داده شده است.

از طرفی کاربران می‌توانند به صورت Local یا آنلاین Diablo III: Eternal Collection را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو رونمایی از بازی Diablo III: Eternal Collection برای Nintendo Switch را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در جریان این ویدیو رجی فیس ام و مایک مورهیم، مدیرعامل بلیزارد، در یک گفت‌وگوی جالب بازی را معرفی می‌کنند.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده