نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

برنامه کمپانی Activision در رویداد گیمزکام 2018 مشخص شد

دموی قابل بازی Sekiro: Shadows Die Twice و Call of Duty: Black Ops 4 از موارد ویژه‌ای هستند که کمپانی اکتیویژن به گیمزکام امسال خواهد برد.

کم کم به شروع رویداد گیمزکام 2018 سال جاری نزدیک می‌شویم و کمپانی‌های شرکت‌کننده، برنامه‌ی خود را برای حضور در آن اعلام می‌کنند. اخیرا کمپانی اکیتویژن هم برنامه‌ی خود برای گیمزکام امسال را مشخص کرده است و در آن، نام بازی‌های مورد انتظاری مثل Sekiro: Shadow Die Twice و Call of Duty: Black Ops 4 به چشم می‌خورد.

بدون شک مهم‌ترین نامی که در این لیست دیده می‌شود، Sekiro: Shadows Die Twice، جدیدترین اثر هیدتاکا میازاکی و استودیو FromSoftware است. در گیمزکام امسال دموی قابل بازی این اثر حضور خواهد داشت و بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، می‌توانیم روند بازی مذکور را ببینیم و از مکانیک‌های موجود در آن آگاه شویم.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم قرار است با یک دموی قابل بازی، در این رویداد حاضر شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در یکی از نقشه‌های جدید بخش چند نفره‌ این بازی مشغول رقابت شوند. در پایان باید به دو بازی Spyro: Year of the Dragon portion از Spyro The Reignited Trilogy (نسخه‌ی ایکس باکس وان) و همچنین Destiny 2 : Forsaken اشاره کرد که دموی قابل بازی‌شان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ در تاریخ ۳۰ مرداد آغاز می‌شود و به مدت ۵ روز هم ادامه خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده