// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶

بازی Halo: Infinite همان Halo 6 است

استودیو 343 اینداستریز اعلام کرده است که بازی Halo: Infinite، همان بازی Halo 6 است و داستان فرعی‌ای را روایت نمی‌کند.

قطعا هواداران ایکس باکس منتظر بازی Halo: Infinite هستند تا از طریق مسترچیف وارد ماجراجویی جدیدی شوند. از این رو عده‌ای بر این عقیده هستند که امکان دارد داستان نسخه Infinite، ادامه‌ی Halo 5: Guardians نباشد و باید منتظر Halo 6 بمانیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، جف ایسترلینگ از تیم استودیو 343 اینداستریز (343Industries) اعلام کرده است که بازی Halo: Infinite همان بازی Halo 6 است.

جف ایسترلینگ در این باره می‌گوید:

این [Halo: Infinite] بازی Halo 6 است. شما باید آن را به عنوان Halo 6 در نظر بگیرید؛ به چشم یک نسخه پیش درآمد به این بازی نگاه نکنید. Halo: Infinite چپتر بعدی داستان سری Halo را روایت می‌کند.

این در حالی است که کریس لی، رئیس استودیو 343 اینداستریز، تایید کرده است که داستان Halo: Infinite، ادامه داستان بازی Halo 5: Guardians است. همچنین وی تایید کرده است که این نسخه تمرکز بیشتری روی مسترچیف دارد. در نسخه پیشین داستان بین دو شخصیت مسترچیف و مامور لاک سوییچ می‌شد. منتشر شدن اخبار بیشتر حول بازی Halo: Infinite مورد مهمی است؛ اما هنوز ناگفته‌های بسیاری وجود دارد که امیدواریم تیم سازنده بیش از پیش از آن‌ها سخن بگوید.

تریلر منتشر شده از بازی در نمایشگاه E3 2018 اطلاعات خاصی را از بازی در دسترس قرار نمی‌داد و تنها قدرت موتور گرافیکی Slipspace، موتور گرافیکی جدید بازی، را به نمایش گذاشت. همچنین شایعاتی وجود دارد حول اینکه بازی Halo: Infinite در دو مرحله عرضه می‌شود؛ در اواخر سال ۲۰۱۹ ابتدا بخش تک‌نفره در دسترس قرار می‌گیرد و در سال ۲۰۲۰ نیز بخش چندنفره عرضه می‌شود.

استودیو 343 اینداستریز امیدوار است به واسطه تغییراتی که روی Halo: Infinite اعمال خواهد کرد، بتواند کاربران را در مسیر جدیدی قرار بدهد و تجربیات تازه‌ای را به ارمغان بیاورد. با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم سازنده چه تدابیری برای مخاطبان اندیشیده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده