// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

بازی PUBG Mobile بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است

استودیو تنسنت گیمز اعلام کرد که بازی PUBG Mobile بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در سال ۲۰۱۷ نتوانست روی کامپیوتر و ایکس باکس وان به موفقیت عظیمی دست پیدا کند، اما در سال ۲۰۱۸ این نسخه موبایل بازی بود که به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد.

با توجه به جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی اندروید و آیفون PUBG Mobile به دست سازندگان، مشخص شده است که این بازی روی گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. نکته جالب این است که تعداد دفعات دانلود این بازی جدا از کشورهای کره، ژاپن و چین است. همچنین تنها چهار ماه از عرضه بازی PUBG Mobile روی پلتفرم موبایل می‌گذارد و این عملکرد برای بازی بسیار خوب است.

سبک بتل رویال و موفقیتش تنها به کامپیوتر و کنسول‌های خانگی ختم نمی‌شود و روی پلتفرم موبایل نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. بازی Fortnite، رقیب بازی موبایل PUBG نیز توانسته است عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. سبک و سیاق بازی کردن نسخه موبایل PUBG نیز همانند نسخه کنسولی و کامپیوتر است؛ ۱۰۰ نفر در نقشه‌ای وسیع رها می‌شوند و باید به دنبال مهمات و اسلحه بگردید تا بتوانید سایر بازیکنان را از بین ببرید و اول شوید.

البته بازی PUBG Mobile یک سری تفاوت با نسخه اصلی‌اش دارد اما پایه و اساس گیم‌پلی یکی است. در انتها استودیو تنسنت گیمز (Tencent Games)، سازنده بازی PUBG Mobile، اعلام کرد که در جریان ماه‌های پیش رو، محتویات بیشتری برای بازی PUBG Mobile در دسترس قرار می‌گیرد. بازی PUBG Mobile توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات خود نوشت:

بازی PUBG Mobile یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود و اثری است که به خاطر داشتن ویژگی‌هایی نظیر پرتابل بودن، امکان دسترسی آسان و همچنین قابلیت تکرار زیاد، لیاقت تحسین شدن را دارد. بازی هرگز حس تجربه کنترل ظریف با ماوس و کیبورد را به بازیکن نمی‌دهد، اما با درک محدودیت‌های عادی موبایل و عالی ظاهر شدن بازی در بقیه بخش‌ها، این امکان را به ما می‌دهد که تجربه عالی و قابل تکراری را در حالت‌های مختلف داشته باشیم و در هر زمان و هر مکان این نبرد جهانی را تجربه کنیم.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده