نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

آپدیت جدید بازی Fortnite با محوریت بازگشت حالت Sniper Shootout منتشر شد

بروزرسانی جدید بازی فورتنایت در کنار بازگرداندن حالت Sniper Shootout، یک حالت و یک تفنگ جدید به بازی اضافه می‌کند.

به تازگی آپدیت جدید بازی Fortnite، بازی بتل رویال پر طرفدار استودیو اپیک گیمز منتشر شده که موارد جالب توجهی را به بازی اضافه می‌کند. در آپدیت شماره‌ی ۵.۲۱ بازی فورتنایت، سازندگان در کنار رفع کردن یک‌سری از باگ‌های بازی در دو حالت بتل رویال و Save The World، یک سری محتوای جدید هم به آن اضافه کرده‌اند؛ یعنی حالت Sniper Shootout را برگردانده‌اند و در کنارش، حالتی به اسم Soaring 50s و تفنگ Heavy Sniper را هم وارد بازی کرده‌اند.

حالت Soaring 50s هم مثل Sniper Shootout، یک بخش زمان‌دار است که روند آن، شما را یاد حالت 50v50 می‌اندازد. در Soaring 50s، کاربران به دو تیم پنجاه نفری تقسیم می‌شوند. در این حالت که تمرکزش روی تحرک افراد است، بازیکنان با پرش از هر منطقه‌ای که بیش از ده متر ارتفاع دارد، می‌توانند گلایدرهای خود را باز و در نقشه‌ی بازی پرواز کنند. منابع و لوازمی که در این حالت در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، مثل حالت‌های قبلی است و کم و زیاد نشده است، با این تفاوت که شانس پیدا کردن Launch Padها، Boost Padها و Impulse Grenadeها درSoaring 50s، بیشتر از حالت‌های دیگر است.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، به واسطه‌ی انتشار این آپدیت، حالت Sniper Shootout به بازی بازگشته است. این حالت هیچ تغییری نداشته است؛ کاربران همچنان باید از سلاح اسنایپر استفاده کنند و نرخ پیدا کردن لوت‌ها در نقشه پنجاه درصد کمتر از حالت عادی است. به واسطه‌ی آپدیت جدید بازی Fortnite، تفنگ Scoped Assault Rifle از بازی حذف و تفنگی جدید به نام Heavy Sniper به آن اضافه شده است.

Fortnite Heavy Sniper

سلاح هوی اسنایپر، جدیدترین تفنگی است که به بازی اضافه می‌شود. این سلاح جدید را در تمامی مکان‌های قابل لوت کردن مثل Chestها، Loot Boxها، Suppply Dropها و Vending Machineها می‌توان در دوحالت Epic و Legendary پیدا کرد. این تفنگ میزان آسیب‌رسانی بالایی دارد و از آن در تخریب سازه‌های دشمنان هم حتی می‌توان استفاده کرد!

از دیگر نکات قابل ذکر که آپدیت ۵.۲۱ به بازی اضافه می‌کند، یک کاراکتر جدید با نام Thora برای قسمت Save The World است. آپدیت مذکور باگ‌های گرافیکی بازی، به خصوص چالش هفتگی جدید قسمت Save The World و همچنین مشکل حساب نشدن میزان آسیب نارنجک‌ها در چالش هفتگی این سلاح را نیز حل می‌کند.

حالت بتل رویال بازی فورتنایت را می‌توانید به صورت رایگان، روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و گوشی‌های هوشمند تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده