نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳

سریال Anne With an E برای فصل سوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس و CBC سرانجام از تمدید سریال Anne With an E (آن با یک ای) برای فصل سوم خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Anne With an E برای فصل سوم خبر داده است. پس از ۵ هفته از انتشار فصل دوم این سریال محبوب و تحسین شده، سرانجام این شبکه استریم و شبکه کانادایی CBC این سریال را که اقتباسی از رمان Anne of Green Gables (آن در گرین گیبلز) اثر لوسی ماد مونتگمری است، برای فصل سوم تمدید کردند. فصل دوم سریال Anne With an E در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) از شبکه نتفلیکس منتشر شد و پخش هفتگی فصل دوم این سریال از شبکه CBC قرار است از تاریخ ۲۳ سپتامبر امسال (۱ مهر) آغاز شود. مانند فصل دوم، فصل سوم سریال Anne With an E نیز قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس و CBC منتشر شود. مویرا ولی-بیکت و میراندا د پنسیر وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند و فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Anne With an E از زمستان امسال آغاز خواهد شد. سیندی هالند، معاون رئیس بخش محتواهای ارجینال شبکه Netflix گفت:

اگرچه داستان گویی سریال Anne With an E؛ یک داستان گویی کلاسیک کانادایی است، اما این سریال طرفداران بسیاری را فراتر از مرزهای کشور کانادا پیدا کرده است. ما هیجان زده هستیم که قرار است همکاری خود با شبکه CBC و شرکت فیلمسازی Northwood را ادامه دهیم و برای ساخت فصل سوم این سریال بازگردیم.

ولی بکت،‌ شورانر سریال Anne With an E در ادامه اضافه کرد:

زمانی که ما برای فصل جدید این سریال که پر از مشکلات و عوارض عاشقانه است، بازگردیم؛ شاهد رویارویی آن شرلی ۱۶ ساله با بازی ایمی بث مک نالتی با این مشکلات خواهیم بود. در فصل جدید شاهد ماجراجویی‌های جسورانه و اکتشافات دراماتیکی خواهیم بود. من می‌خواهم تم‌های معاصر را در سریال استفاده کنم و من امیدوارم که این موضوع ادامه یابد و باعث بالا رفتن مخاطبان سریال و الهام بخش بینندگان ما باشد.

Anne With an E

در فصل سوم سریال Anne With an E شخصیت‌ها و داستان‌های جدید معرفی و روایت خواهند شد که به مسائلی چون اصلیت، فمینیسم، قلدری و برابری جنسیتی خواهد پرداخت. سالی کاتو، مدیر برنامه‌های شبکه CBC نیز گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که پیش از انتشار فصل دوم سریال Anne در کشور کانادا، از تمدید سریال برای فصل سوم خبر بدهیم. فصل اول سریال Anne With an E، یک فصل غنی و جذاب را به نمایش گذاشت و باعث جذب طرفداران جدید و هیجان زده به دنیای اونلی شد. ما شکی نداریم که کانادایی‌ها برای فصل‌های بعدی، این سریال زیبا و دلربا را ادامه خواهند داد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده