// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Magic Rampage: یک پلتفرمر نوستالژیک

بازی موبایل Magic Rampage یک پلتفرمر ۱۶‌بیتی بسیار هیجان‌انگیز است که با مکانیک گیم‌پلی منحصربه‌فردش، شگفت‌زده‌تان می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Magic Rampage یکی از آثاری است که تجربه نوستالژیکی از بازی‌های محبوب ۱۶بیتی عصر قدیم را برای‌مان عرضه کرده است و آن‌قدر با کیفیت است که بازیکنان مدرن‌پسند دنیای امروزی را هم به وجد می‌آورد. Asantee چنان مکانیسم گیم‌پلی روان و جذابی را برای این بازی طراحی کرده است که مرحله به مرحله این بازی اندروید و آیفون را با هیجان بالا انجام خواهید داد.

شاید هنگامی‌ که بازی در مرحله لودینگ اولیه قرار دارد، چندان حس خوبی به آن نداشته باشید، اما یقینا وقتی اولین مرحله از بازی Magic Rampage را تجربه کنید، عاشق مکانیسم گیم‌پلی آن می‌شوید و به خودتان می‌آیید و می‌بینید که چندین مرحله از بازی را بدون آن که متوجه شوید، پشت سر گذاشته‌اید. اگر از بازیکنان قدیمی باشید، یقینا بازی‌هایی همچون افسانه زلدا و استریت فایتر را روی کنسول SNES تجربه کرده‌اید. این بازی‌ها از سردمداران آثار ۱۶‌بیتی پتلفورمر بوده‌اند و تجربه به‌واقع نوستالژیک را با آن‌ها داشته‌ایم. خب Magic Rampage دقیقا یکی از همان آثار پلتفرمری است که مزه چنین بازی‌هایی را حتی اگر آن‌ها را تجربه نکرده باشید، به‌تان می‌چشاند و مطمئن باشید که مزه دلچسب و شیرینی است. وجود گیم‌پلی ناب با کنترلرهای روان، به همراه روایت داستانی ساده در متن بازی، از جمله نکاتی است که تجربه بازی را برای مدت‌ها جذاب نگه می‌دارد. یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های بازی، آشنا شدن با شخصیت‌های مختلف است که هم سلاح جدیدی را برای‌تان خواهند داشت و هم شخصیت پردازی ناب سازندگان بازی را یادآور می‌شود. شخصیت‌پردازی با طراحی دقیق آنها هم‌سو شده است و در نهایت توانسته است توجه مخاطبین را به خودش جلب کند.

Magic Rampage

گرافیک بازی Magic Rampage در مرحله خوبی قرار دارد و شاهد جلوه‌های ویژه ناب در زمینه مبارزات هستیم. این جلوه‌ها، با گرافیک دنیای مدرن نشان داده می‌شوند و به واقع عالی کار شده‌اند. موسیقی مثل روح در بازی جریان دارد و صداگذاری‌ها نیز کیفیت بالای خودشان را در مراحل بعدی نشان می‌دهند. سازندگان ژانر اکشن سریع را با المان‌های نقش آفرینی تلفیق کرده‌اند و اثری هیجان‌انگیز را به ما تحویل داده‌اند. حال و هوای بازی، روی المان‌های سحر و جادو بنا نهاده شده است و از طراحی شخصیت‌ها تا انتخاب نوع سلاح‌ها، همگی در چنین فضایی جریان دارد. سلاح‌ها بسیار متنوع هستند و امکان سفارشی سازی آن‌ها وجود دارد. رفته رفته این سلاح‌ها را کسب می‌کنید و به دلیل برنامه‌ریزی درست در زمینه داستان بازی، هر کدام از سلاح‌ها، جذابیت مراحل را بسیار بالا می‌برند. در ابتدا با چند چاقو شروع می‌کنید و رفته رفته، سلاح‌های قوی‌تری را کسب می‌کنید. محیط بازی بسیار پویا و زنده است و گیم‌پلی بازی نیز بسیار به آن وابسته است. در واقع استفاده از محیط برای عبور از موانع، اهمیت بالایی دارد. دنیاهای بازی تنوع جذابی دارد و حضور در سیاه چاله‌های مخفوفی را تجربه خواهید کرد.

مراحل صرفا از یک خط مستقیم پیروی نمی‌کنند و عناصر مخفی و مسیرهای چندگانه، یکی از شاخصه‌های اصلی بازی است

بخش آنلاین Magic Rampage یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی است و تجربه‌ای هیجان انگیز را با دوستان خواهید داشت. چنین رقابت‌هایی روی سیستم منحصربه‌فرد بازی استوار شده است و بنابراین وجود آن، یکی از پایه‌های اصلی بازی محسوب می‌شود. فیزیک واقع‌گرایانه و عالی بازی، با گیم‌پلی روان تلفیق شده است و در نتیجه بازیکن را قادر ساخته است تا به‌راحتی در مسیر مراحل حرکت کند و کنترل بهتری روی شخصیت بازی داشته باشد. شخصیت‌های بازی، از چندین جادوگر تشکیل شده‌اند و می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. باس فایت‌ها، چالش خاص خودشان را دارند و به دلیل سیستم رقابتی بازی، مهارت بازیکنان، بزرگ‌ترین نقش را در موفقیت‌شان دارد و صرفا با یک اثر ساده روبرو نیستیم. سیستم سلامت بازی، از حساسیت زیادی برخوردار است و اگر مراقب دشمنان خود نباشید، پتانسیل شکست خوردن را خواهید داشت.

Magic Rampage

اگر آثار کلاسیک 16بیتی را تجربه نکرده‌اید، اصلا نگران نباشید؛ Magic Rampage مزه چنین آثاری را به بهترین شکل به شما خواهد چشاند

طلا و الماس، بخش امتیازی بازی Magic Rampage را تشکیل می‌دهند و باید در جمع‌آوری آن‌ها کوشا باشید. در واقع سیستم آپگرید بازی، دلیل اصلی قرار گرفتن چنین جوایزی است و اگر از علاقه‌مندان تجربه قدرتمندانه بازی هستید، باید به گوشه و کنار مخفی محیط بازی حرکت کنید و تا می‌توانید به جمع‌آوری طلا بپردازید. مسیر بازی در این زمین پویایی لازم را دارد و تنها با یک خط صاف روبرو نیستیم و مسیرهای زیادی برای شما در نظر گرفته شده است. Magic Rampage تجربه ای به مانند یکی از بهترین کلاسیک‌های دهه ۹۰ را تحویل ما داده است و سرگرم‌کننده بودن، مهم‌ترین مشخصه ارزشمندی این اثر است. بازی از یک صفحه‌کلید فیزیکی استفاده می‌کند تا پاسخ درستی به عکس‌العمل بازیکنان بدهد و تاخیر خاصی را در بازی شاهد نباشیم.

Magic Rampage اثری است که زیبایی و نوستالژی فراموش نشدنی بازی‌های پلتفرمر ۱۶ بیتی را یادآور می‌شود و همزمان دارای ویژگی‌های خاص بازی‌های دنیای امروزی است. تنوع جذاب مراحل و شخصیت‌های دوست داشتنی، باعث می‌شوند که تک تک مراحل بازی را بدون خستگی طی کنیم و در نهایت از تجربه چنین اثری رضایت کامل داشته باشیم. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Magic Rampage


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده