نویسنده: حمزه سروری
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰

بازی Gone Home به کنسول نینتندو سوییچ می‌آید

بازی Gone Home که یکی از برترین بازی‌های مستقل سال‌های اخیر به‌حساب می‌آید، به‌زودی روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

استودیو Fullbright و کمپانی ناشر Annapurna اعلام کردند بازی اول شخص «شبیه‌ساز پیاده‌روی» آن‌ها یعنی Gone Home، هفته‌ی آینده به فروشگاه eShop در کنسول نینتندو سوییچ اضافه خواهد شد و دوست‌داران می‌توانند آن را بازی کنند. ماه آگوست جاری، پنجمین سالگرد انتشار بازی Gone Home است و تیم سازنده‌ به مناسبت این اتفاق بازی را به نینتندو سوییچ می‌آورد.

شرکت Annapurna Interactive در توییتر خود این‌گونه توضیح داد:

در تجلیل از بازی Gone Home در پنجمین سالگرد انتشارش، ما خوشحال هستیم که اعلام کنیم با همکاری Fullbright قرار است این بازی را به کنسول نیتندو سوییچ بیاوریم. Gone Home در تاریخ ۲۳ آگوست در فروشگاه eShop در دسترس خواهد بود.

در بازی Gome Home شما در نقش دختر جوانی به نام کیتی (Katie) ظاهر خواهید شد. او پس از مدتی دوری، به خانه‌ی مادری‌اش باز می‌گردد و خیلی زود متوجه می‌شود که خانه خالی از سکنه است و اتفاقاتی عجیب رخ داده است. او پس از این مشاهده شروع به تحقیق و جستجو در پیرامون خانه و اتفاقات مرتبط می‌کند. کیتی باید سرنخ‌ها را طوری کنار هم قرار دهد تا متوجه شود دقیقاً چه بر سر خانواده‌اش آمده است. شما باید کیتی را در این سفر همراهی کنید و زمانی که حقایقی تلخ بر او برملا می‌شوند در کنارش باشید. در زمان انتشار اولیه، بازی Gone Home به‌خاطر نحوه‌ی روایت کم‌نظیرش بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد. 

همان‌طور که در توییت شرکت Annapurna هم خواندید، بازی Gone Home در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) به کنسول نینتندو سوییچ می‌آید. قیمت این بازی در eShop، مبلغ ۱۹.۹۹ دلار خواهد بود. البته گفتنی است برخی خرده‌فروشی‌ها مثل iam8bit نیز برنامه دارند که نسخه‌ی فیزیکی Gone Home را منتشر کنند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده