نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

تریلر گیم پلی Spyro Reignited Trilogy به نمایش منطقه Hurricos و گرافیک زیبای بازی می‌پردازد

کمپانی اکتیویژن تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی Spyro Reignited Trilogy منتشر کرده است که منطقه Hurricos از بازی Spyro 2: Ripto’s Rage را نشان می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اکتیویژن تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Spyro Reignited Trilogy منتشر کرده است. این تریلر منطقه هاریکوز را که یکی از مناطق موجود در بازی باشکوه Spyro 2: Ripto’s Rage بود، به نمایش در می‌آورد. این تریلر همچنین بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Spyro Reignited Trilogy را با گرافیکی بهبودیافته در معرض نمایش قرار می‌دهد که واقعا عالی به نظر می‌رسد.

توسعه‌دهندگان به لطف قدرت کنسول‌های نسل هشتم قادر به استفاده از نورپردازی‌ها و جلوه‌های بصری تازه‌ای بوده‌اند که تجربه این بازی را بیش از پیش جذاب می‌کند. با اینکه کاراکترهایی که در این مرحله از بازی مشاهده می‌شوند، به کاراکترهای نسخه اصلی بازی وفادار بوده است، اما همچنان شاهد اضافه شدن جزئیات جدیدی به بازی هستیم.

بازی Spyro Reignited Trilogy در تاریخ سی شهریورماه (۲۱ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این بازی به دست آورید، می‌توانید تریلر گیم‌پلی ۱۱ دقیقه‌ای بازی را از اینجا مشاهده کنید. تریلر گیم‌پلی جدید بازی Spyro Reignited Trilogy نیز در ادامه قابل مشاهده است و فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده