// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Tanglewood برای پی سی و کنسول قدیمی سگا عرضه شد

استودیو Big Evil Corporation با انتشار تریلری بازی دوبعدی و پیکسلی Tanglewood را برای پی سی و کنسول سگا Genesis عرضه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو مستقل انگلیسی بیگ اویل کورپریشن (Big Evil Corporation) اولین پروژه خود را که در سبک پلتفرمر ۱۶ بیتی طراحی شده است، منتشر کرد. بازی Tanglewood از طریق استیم برای پی سی منتشر شده و جالب است بدانید که کارتریج آن نیز برای کنسول‌های قدیمی سگا جنسیس عرضه شده است.

Tanglewood در سبک دوبعدی طراحی شده است و از آثار محبوب و قدیمی کنسول سگا همچون Aladdin و The Lion King، ساخته ویرجین گیمز، الهام گرفته است. در آن سو تیم توسعه‌دهنده در استودیو بیگ اویل از المان‌های بازی Sonic the Hedgehog و سبک Metroidvania کمک گرفته است.

کاربران در این بازی در نقش کاراکتری روباه-مانند به نام Nymn قرار می‌گیرند که قصد دارد به ملاقات خانواده خود برود. در این راه کاراکتر شما با موجودات و هیولاهای خطرناکی روبه‌رو می‌شود که برای شکست دادن آنها باید روند معمایی و اکشن را پشت سر بگذارید. آیتم‌های مختلفی در جریان بازی تعبیه شده است که به Nymn قدرت می‌بخشد تا باس‌های بازی را شکست دهد.

بازی Tanglewood با جلوه‌های قدیمی و پیکسلی قصد دارد طرفداران کنسول‌های قدیمی را به این اثر دعوت کند. به گفته سازندگان آنها برای توسعه این بازی روی کارتریج‌های سگا از زبان برنامه‌نویسی اسمبلی 68000 استفاده کرده‌اند. نه تنها بازی را می‌توان از طریق کارتریج تجربه کرد بلکه نسخه پی سی آن شامل ROM این بازی می‌شود و کاربرانی که Flash Catridge در اختیار دارند می‌توانند بازی را روی سگا جنسیس یا مگا درایو تجربه کنند.

بازی Tanglewood در کمپین کیک استارتر (Kickstarter) توانست بودجه‌ای بالغ بر ۷۰ هزار دلار از سوی طرفداران جمع‌آوری کند. بازی مذکور از طریق استیم برای پی سی، مک و لینوکس در دسترس است و کارتریج آن نیز با قیمت ۵۴ یورو از طریق این لینک به فروش می‌رسد. البته گویا پس از فروش تمام موجودی کارتریج‌ها، مرحله دوم کارتریج‌های این بازی تا اوایل پاییز عرضه نمی‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را تماشا و دانلود کنید یا اینکه از طریق این لینک به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده