// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Battleheart 2: نبردهای استراتژیک با ریتم آرام

بازی موبایل Battleheart 2 ارائه‌کننده نبردهای جذاب با گیم پلی آهسته است که با گرافیک بصری زیبا و بسیار پرجزئیات تجربه خواهید کرد. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Battleheart 2 اثری است که Mika Mobile Inc آن را در سبک نقش آفرینی عرضه کرده است و نبردهای جذابی را برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌کند. این بازی آیفون دارای قابلیت‌هایی است که حتی بازیکنان مبتدی نیز می‌توانند با آن سرگرم شوند و ساعت‌ها گیم‌پلی ناب و آهسته را تجربه کنند. وجود گرافیک بصری و بسیار پرجزئیات از جمله ویژگی‌های این بازی است.

شاید وقتی برای اولین‌بار پا به دنیای بازی Battleheart 2 می‌گذارید، احساس سادگی مفرط را در تجربه این اثر داشته باشید؛ اما باید بگویم که اصلا این‌طور نیست و نباید گیم‌پلی آرام و آهسته بازی گولتان بزند. بازی روی همین سبک پیاده‌سازی شده است و اگر از بازیکنان نسخه اول بازی باشید، به وضوح می‌توانید همه چیز را درک کنید. دنیای بازی پر از قهرمان و شخصیت‌های هیجان‌انگیز است که قرار است به مصاف انبوهی از هیولاها با قدرت‌های متنوع بروند. توانایی هر کدام از این قهرمانان، منحصربه‌فرد است و خواهید دید که امکان ارتقای این قابلیت‌ها، به طور پیشرفته در بازی قرار داده شده است. بازی از سیستم استراتژیک جالب‌توجهی بهره می‌برد و با ارائه یک ریتم آهسته، شما را به درک کامل نبردها دعوت می‌کند. باید قهرمانی را که در اختیار دارید بشناسید و نبردهای رودررو را خودتان تعیین کنید. هر بار که دشمنان خود را می‌کشید، باید انتظار چالش سخت‌تری را داشته باشید؛ چرا که بلافاصله هیولاهای دیگر در گروه‌های بیش‌تر، به سمت شما حمله می‌کنند و شما را به دردسر می‌اندازند.

Battleheart 2

بخش گرافیکی بازی واقعا عالی کار شده است و جزئیات بیش‌تر، مهم‌ترین فاکتور آن است. این جزئیات، هم در نقشه بازی و هم در طراحی شخصیت‌های دوست داشتنی، دیده می‌شوند. شخصیت‌های متنوعی را خواهید دید که از شوالیه‌های جنگجو تا سامورایی‌های شمشیر به دست، متغیر هستند. هر کدام از این شخصیت‌ها که بیش از ۱۲ عدد را شامل می‌شوند، دارای قابلیت‌های خاصی هستند و می‌توانند هنرشان را به صورت‌های مختلف به شما نشان دهند. تعداد هیولاها بسیار بیش‌تر است، اما قدرت و توانایی‌های منحصربه‌فردی که هر کدام از قهرمانان شما دارند، قابل مقایسه با آن‌ها نیست و باید با شناخت این قابلیت‌ها، از خلاقیت بالا در نبردهای خود استفاده کنید. حتی اگر یک مبتدی باشید، رفته‌رفته به بازی مسلط خواهید شد و می‌توانید قهرمان موردعلاقه خود را انتخاب کنید. همه قهرمانان به فرمان شما حرکت می‌کنند و کنترل صد درصدی روی همه‌شان خواهید داشت.

سیستم گیم‌پلی بازی، بسیار آهسته و آرام دنبال می‌شود، اما هیچگاه خسته‌کننده نمی‌شود

دشواری بازی قابل تنظیم است و می‌توانید بنا به علاقه و سطح مهارت خود، نوار سلامت هیولاها را تغییر دهید. از بین ۲۰ هیولای بازی، ۵ باس قدرتمند را داریم که در انتهای هر مرحله، در مقابل شما ظاهر می‌شوند و باید از تمام نیروها و قهرمانان خود، برای شکست آن‌ها استفاده کنید. یک ملکه که عصایی در دست دارد، به عنوان هیلر عمل می‌کند و وظیفه بازگرداندن سلامت قهرمانان را بر عهده دارد. اگر به وی صدمه‌ای وارد شود، شما شانسی در برابر هیولاها نخواهید داشت. تنها یک حالت برای پیروزی وجود دارد و آن هم این است که قهرمان شما از هیولا قوی‌تر باشد. این مورد به دلیل سیستم نوبتی بازی است و ضرباتی که طرفین نبرد به همدیگر وارد می‌کنند، هیچ دفاعی دریافت نمی‌کند و قطع به یقین تاثیر خود را خواهد داشت. به نظر می‌رسید که این سیستم کمی خسته‌کننده باشد، اما رفته‌رفته به دلیل وجود تنوع بالا در محیط‌ها و شخصیت‌ها، این موضوع رنگ می‌بازد.

Battleheart 2

گرافیک پرجزئیات و بسیار چشم نوازی را در بازی شاهد هستیم

بازی فاقد بخش داستانی است، اما دیالوگ‌هایی که رد و بدل می‌شوند، واقعا زیبا هستند و جذابیت خاص خودشان را دارند. سیستم بازی طوری است که اگر از علاقه‌مندان آن باشید، ساعت‌ها گیم‌پلی در انتظارتان است. دلیل چنین موضوعی هم، امکان شخصی سازی و گرفتن توانایی‌ها و استعدادهای هر کدام از قهرمانان است. بازی به نوعی روی لبه خطرناکی قرار دارد که بازیکنانش را به دو دسته تقسیم می‌کند: یا به شدت از بازی بدشان می‌آید و حسرت ۴ دلاری را که داده‌اند می‌خورند، یا به شدت از بازی تعریف می‌کنند. به هر حال بازی طراحی گرافیکی بسیار چشم نوازی دارد و فاکتورهای لازم جهت سرگرم‌کننده ظاهر شدن را دارد. یکی از بهترین بخش‌های بازی، حالت آنلاین است و می‌توانید تا چهار نفر با همدیگر رقابت داشته باشید. سیستم بازی این بخش را بسیار هیجان‌انگیز کرده است و کافی است که قهرمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به مصاف دوستانتان بروید.

بازی Battleheart 2، اثری است که اگر از علاقه‌مندان سبک خاص گیم‌پلی‌اش باشید، می‌تواند ساعت‌ها درگیرتان کند. سیستم ارتقای شخصیت‌ها به خوبی پرداخته شده است و می‌توانید تا انتهای بازی، استعداد و توانایی قهرمان خود را افزایش دهید. شاید قشر خاصی از بازیکنان از بازی چندان خوششان نیاید و دلایل محکمی هم برای این موضوع وجود دارد. این بازی را می‌توانید از اپ استور برای سیستم عامل iOS دریافت کنید.

دانلود بازی آیفون Battleheart 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده