نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۶

نسخه دمو بازی Monster Hunter Generations Ultimate برای نینتندو سوییچ منتشر شد

کمپانی کپکام نسخه دمو بازی Monster Hunter Generations Ultimate را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار داد.

بازی Monster Hunter Generations Ultimate به زودی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کپکام نسخه آزمایشی این بازی را منتشر کرده است. این نسخه امکان تجربه تمام شش Hunting Styleها و توانایی‌های Prowler تازه بازی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

نسخه کامل بازی Monster Hunter Generations Ultimate در تاریخ ششم شهریور ماه (۲۸ اوت) در دسترس بازیکنان نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. این بازی نسخه گسترش یافته بازی Monster Hunter Generations به حساب می‌آید که بازیکنان نینتندو 3DS با آن غریبه نیستند؛ چرا که این بازی در سال ۲۰۱۵ در دسترس این دسته از کاربران قرار گرفت.

بازی Monster Hunter Generations Ultimate دارای محتوای بیشتری نسبت به نسخه اصلی است که از میان این محتویات می‌توان به دو هانتینگ استایل جدید با نام‌های Alchemy و Valor، الدر دراگون اضافی و باس‌ فایت‌های پایانی تازه اشاره کرد. همچنین بازیکنان در این نسخه می‌توانند به ماموریت‌های G Rank ملحق شوند و با هیولاهای قوی‌تری دست و پنجه نرم کنند. شایان ذکر است که این بازی مدت‌ها پیش تحت عنوان Monster Hunter XX در کشور ژاپن عرضه شده بود.

کسانی که بازی Monster Hunter Generations را برای کنسول نینتندو 3DS تهیه کرده‌اند، می‌توانند فایل‌های ذخیره خود را به نسخه Ultimate بازی منتقل کنند و در کنسول نینتندو سوییچ به ادامه بازی بپردازند. با این حال، سخنی از امکان انجام این کار در نسخه آزمایشی به میان نیامده است. بازیکنان می‌توانند بازی Monster Hunter Generations Ultimate را به صورت چهارنفره آنلاین و لوکال تجربه کنند و این بازی از صفحه لمسی نینتندو سوییچ نیز پشتیبانی می‌کند.

بازیکنان در زمان عرضه بازی Monster Hunter Generations Ultimate می‌توانند به زره ویژه‌‌ای با حال‌وهوای پوشش Champion's Tunic شخصیت لینک از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild دسترسی داشته باشند و اقدام به ساخت لباس Korok برای حیوان همراه خود کنند. در دیگر اخبار مربوط به مجموعه مانستر هانتر متوجه شدیم که بازی Monster Hunter World پس از گذشت چند ماه از عرضه بازی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نهایتا در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده