نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

مادربردهای سری X399 ایسوس، بهترین انتخاب برای نسل دوم پردازنده‌های AMD

کمپانی ایسوس همزمان با عرضه نسل دوم پردازنده‌های AMD Ryzen Threadripper، با ارائه بایوس رسمی امکان استفاده از آن‌ها در مادربرد‌های سری X399 را فراهم کرده است. 

ایسوس بزرگ‌ترین برند تولید کننده مادربرد و برند نخست فروش مادربرد در جهان، همزمان با عرضه نسل دوم پردازنده‌های AMD Ryzen Threadripper، با ارائه رسمی بایوس سازگار امکان به‌کارگیری این پردازنده‌ها در مادربردهای سری X399 را فراهم کرده است. علاوه بر بایوس، با ارائه رایگان یک کیت خنک کننده مخصوص مادربردهای سری X399، بالاترین بازدهی را برای کاربران خود مهیا کرده است.

بروزرسانی ساده و بدون نیاز به سخت‌افزارهای اصلی

ایسوس سالیان سال است که با درنظرگرفتن یک سوییچ در قسمت پشتی مادربردهای خود، امکان بروز‌رسانی بایوس را بدون نیاز به پردازنده، کارت گرافیک و رم در دسترس کاربران خود قرار داده است که آن را با USB Flash Back می‌شناسیم. در هر سه مدل مادربرد ROG Zenith Extreme ،ROG STRIX X399-E Gaming و Prime X399-A، فقط با داشتن یک منبع تغذیه می‌توانید آخرین بایوس سازگار را برای استفاده از پردازنده‌های سری AMD Ryzen Threadripper 2000 بروزرسانی کنید. بدین منظور فقط کافی است که با دانلود آخرین بایوس، آن را از حالت فشرده خارج و در فلش درایو خود کپی کنید و دکمه USB Flash Back را برای پنج ثانیه پایین نگه دارید تا پروسه بروزرسانی به طور خودکار انجام شود. البته نا‌گفته نماند که این بروزرسانی ممکن است حدود یک الی دو دقیقه زمان نیاز داشته باشد.

ایسوس

خنک‌سازی و نهایت کارایی

ایسوس به منظور حفظ بهره‌وری هرچه بیشتر در هنگام استفاده از پردازنده‌های نسل دوم AMD Ryzen Threadripper، یک کیت خنک‌سازی مخصوص مدار تغذیه در اختیارتان قرار خواهد داد تا در هنگام اورکلاک پردازنده‌های جدید، خیالتان از بابت خنک‌سازی مدار تغذیه راحت باشد. این کیت از اواخر ماه سپتامبر (مهر) به صورت باندل رایگان با مادربردهای سری X399 ایسوس در دسترس خواهد بود.

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده