نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

بهترین حرکات روز اول مرحله گروهی مسابقات The International 8

روز اول مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 با برگزاری ۲۰ دیدار از هر دو گروه پیگیری شد که در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

روز گذشته مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 آغاز شد و پس از برگزاری ۲۰ دیدار زیبا و مهیج نهایتا تیم‌های Evil Geniuses و VGJ.Storm در صدر جدول گروه‌های خود قرار گرفتند و دو تیم VGJ.Thunder و Vici Gaming به دلیل کسب نتایج ضعیف به انتهای جداول سقوط کردند. در روز اول مرحله گروهی هیروی Wraith King با حضور در ۱۹ بازی آمار بیشترین هیروی پیک شده و هیروی Enchantress با ۲۹ بن آمار بیشترین بن را در میان هیرو‌ها دارد. همچنین دو هیروی Vengeful Spirit و Crystal Maiden با حضور در ۱۷ و ۱۶ بازی روز گذشته پس از Wraith King در جایگاه‌های دوم و سوم بیشترین هیروهای پیک‌شده و دو هیرو‌ی Necrophos و Silencer با بن شدن در ۲۸ و ۲۶ بازی روز قبل پس از Enchantress در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در این روز را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز اول مرحله گروهی | دانلود از وب‌سایت آپارات

مرحله گروهی مسابقات The International 8 از بیست‌وچهارم تا بیست‌وهفتم مرداد (۱۵ تا ۱۸ آگوست) برگزار می‌شود و در پایان این مرحله شانزده تیم جواز حضور در مرحله اصلی را به دست می‌آورند. مرحله اصلی مسابقات نیز با یک روز فاصله در تاریخ بیست‌ونهم مردادماه (۲۰ اوت) برگزار می‌شود و تا سوم شهریورماه (۲۵ اوت) ادامه خواهد یافت.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات The International 8 در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مربوط با آن آگاه شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده