// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷

شرکت EA تریلر جدیدی از بازی Battlefield V برای گیمزکام 2018 منتشر خواهد کرد

شرکت الکترونیک آرتز، با انتشار تیزری کوتاه، خبر از تریلر جدیدی از بازی Battlefield V می‌دهد. این تریلر فردا منتشر می‌شود.

شرکت EA هم مانند دیگر شرکت‌های بزرگ در همایش Gamescom 2018 حضور دارد و قصد دارد تا جزئیات بیش‌تری از بازی مورد انتظار Battlefield V را در اختیار گیمرها قرار دهد. با توجه به این تصمیم، الکترونیک آرتز، تیزر کوتاهی از بازی Battlefield V منتشر کرد. این بازی توسط استودیوی محبوب DICE ساخته می‌شود و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

محتوای این تیزر، خبر از تریلر جدیدی برای بازی Battlefield V می‌دهد که قرار است فردا به طور کامل منتشر شود. با توجه به این تریلر، EA قرار است در طی همایش گیمزکام 2018، محتوای جدیدی را برای بازی معرفی کند. EA خبری از محتوای این تریلر نداده است، اما تنها نکته‌ی مهمی که در این تیزر به چشم می‌خورد، نام این تریلر است. Devastation of Rotterdam یا نابودی راتردام، نامی است که در انتهای این تیزر دیده می‌شود.

نام این تریلر اشاره به جنگی در شهر راتردام در کشور هلند دارد که در جنگ جهانی دوم رخ داد. این احتمال وجود دارد که این تریلر در مورد یک War Story جدید برای بخش تک نفره‌ی بازی باشد یا این که نقشه‌ی جدیدی به بخش چندنفره با حال و هوای این جنگ به بازی اضافه شود. به هر حال باید منتظر این تریلر و کنفرانس EA در Gamescom باشیم.

در پایان شما را به دیدن این تیزر دعوت می‌کنیم.

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده