نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ انتشار بازی My Memory of Us مشخص شد

استودیو جاگِلر گیمز تاریخ انتشار بازی ساید-اسکرولینگ معمایی My Memory of Us را اعلام کرد.

در اسفند ماه سال گذشته بود که متوجه شدیم بازی My Memory of Us در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، اما با این حال تاریخ انتشار دقیق این بازی ساید-اسکرولینگ معمایی مشخص نبود. حال شرایط تغییر کرده است؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی My Memory of Us در تاریخ هفدهم مهر ماه (۹ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

استودیو جاگِلر گیمز همچنین اعلام کرد که پاتریک استوارت، بازیگر سرشناس انگلیسی به عنوان راوی به بازی My Memory of Us ملحق شده است. اگر می‌خواهید صدای استوارت را در این بازی بشنوید، باید بگوییم که شما خوش‌شانس هستید؛ زیرا تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که در آن استوارت به عنوان راوی درباره داستان بازی توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

بازی My Memory of Us اثری سیاه‌وسفید و معمایی با الهام از جنگ جهانی دوم است، اما این بازی به اندازه‌‌ای فاصله خود را با اتفاقات این جنگ حفظ کرده است که به کتاب‌های تاریخی شباهت نداشته باشد و برای نیل به این هدف به کارهایی نظیر جایگزین کردن سربازان نازی با ربات‌های شرور روی آورده است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی My Memory of Us را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده