نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

اپلیکیشن Final Fantasy XIV Companion هم اکنون برای آیفون و اندروید در دسترس است

بازیکنان Final Fantasy XIV هم‌اکنون می‌توانند به وسیله‌ی اپلیکیشن پر کاربرد Companion از طریق دستگاه‌های مجهز به iOS و اندروید خود به چت بازی، ذخایر خود و فروشگاه دست پیدا کنند.

Square Enix بالاخره اپلیکیشن Final Fantasy XIV Companion را برای اندروید و آیفون منتشر کرد. شما در همین لحظه می‌توانید این اپلیکیشن را در Google Play و App Store دریافت کنید.

این اپ حجم بسیار کمی دارد و تنها ۲۱ مگابایت از حجم دستگاه‌ اندروید شما را اشغال خواهد کرد. برای نصب این اپ در دستگاه‌های اندروید، نیاز به داشتن سیستم عامل Android 5.0 یا بالاتر دارید. نسخه‌ی iOS این اپ کمی حجیم‌تر است و نیاز به ۸۳.۱ مگابایت فضا و iOS 9.0 دارد.

در لیست زیر می‌توانید نگاهی به قابلیت‌های این اپ بیندازید:

  • چت

با سایر بازیکنانی که از اپ Companion استفاده می‌کنند، چت کنید؛ تمامی دوستان شما در این بازی، اعضای Free Company و Link Shell و خیلی‌ افراد دیگر در این لیست بلند بالا قرار می‌گیرند!

  • لیست وقایع

با استفاده از این اپ، جدول زمانی به‌خصوصی را بسازید و سپس ویرایش یا مدیریت کنید. شما می‌توانید با استفاده از این زمان‌بندی در مواقع خاص مورد نظر، دوستان خود را دور هم جمع کنید و اقدام به حمله یا هر کار دیگری که مد نظر دارید، کنید.

  • مدیریت آیتم‌ها

تنها با فشردن یک دکمه، آیتم‌های خود را مرتب کنید، بفروشید یا رها کنید!‌

* لطفا این مسئله را در نظر داشته باشید که اگر شما در کنسول خود با اکانت مورد نظر در Final Fantasy XIV وارد شده باشید، دیگر قادر به مدیریت آیتم‌ها از طریق اپ Companion نیستید.

  • برد فروشگاه

شما می‌توانید با استفاده از واحدهای پول رایج بازی از طریق اپ اقدام به خرید یا مشاهده‌ی اقلام موجود در برد فروشگاه کنید؛ این واحد‌های پول شامل مغزهای کوپو و سکه‌های موگ می‌شوند. مغزهای کوپو را به عنوان جایزه‌ی لاگین در بازی و سکه‌های موگ را به وسیله‌ی خرید درون برنامه می‌توان به‌دست آورد.

* لطفا این مسئله را در نظر داشته باشید که درست مثل بخش مدیریت آیتم‌ها، هنگامی که در بازی لاگین هستید، نمی‌توانید از برد فروشگاه استفاده کنید.

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری راجع به این اپلیکیشن به‌دست بیاورید، می‌توانید معرفی رسمی آن را مطالعه کنید.

به تازگی، رویداد تابستانه‌ی Moonfire Faire در بازی Final Fantasy XIV رخ داد. این بازی هم‌اکنون برای PS4 و کامپیوتر در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده