// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

کراس پلی موردی مهم برای The Elder Scrolls: Legends است

پیت هاینز در گفت‌وگوی خود با سایت یوروگیمر اعلام کرده است که کراس پلی، موردی بسیار مهم برای بازی The Elder Scrolls: Legends به حساب می‌آید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به تازگی پیت هاینز، معاون ارشد بخش بازاریابی بتسدا، مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر انجام داده است و در جریان این گفت‌وگو در مورد بازی The Elder Scrolls: Legends صحبت کرده است. وی به این مورد اشاره کرده است که پشتیبانی از کراس پلی و پیشرفت متقابل، مورد مهمی برای این بازی به حساب می‌آید و با توجه به دیدگاه سونی در مورد کراس پلی، پیشرفت و استفاده از این ویژگی روی پلی استیشن 4 با مشکل مواجه می‌شود.

پیت هاینز در این باره گفت:

ما همچنان در حال کار روی این پروژه [کراس پلی] هستیم که عملکرد و نحوه کارکردش به چه شکل خواهد بود. پیشرفت ما در این بخش در حالت پیش فرض بدین شکل است که تمامی پلتفرم‌هایی که بازی‌مان را روی آن‌ها عرضه کرده‌ایم، از ویژگی کراس پلی و پیشرفت متقابل پشتیبانی کنند. من از درگیری‌های پیش آمده برای این موضوع آگاه هستم و همچنان در حال کار روی این موضوع هستیم.

به عبارتی پیت هاینز به این مورد اشاره کرده است که در حال گفت‌وگو با سونی و سایر کمپانی‌هایی است که The Elder Scrolls: Legends روی آن‌ها منتشر شده است.

ما به تمامی کمپانی‌ها مثل نینتندو و مایکروسافت نیاز داریم تا این شرایط را درک کنند. من نمی‌خواهم که مخاطبان فکر کنند سونی را کنار گذاشته‌ام و مذاکره نخواهم کرد؛ این در حالی است که حتی با گوگل و اپل نیز صحبت خواهیم کرد و شامل همه کمپانی‌ها می‌شود.

در ادامه از پیت هاینز پرسیده شد که در صورت عدم رضایت سونی در مورد کراس پلی، آیا این بازی روی PS4 عرضه نخواهد شد؟ پیت هاینز در جواب اعلام کرد که انجام این کار ساده نیست. وی در این باره افزود:

پاسخ این سوال بسیار دشوار است و نمی‌خواهم در حال حاضر به نتیجه‌ای قطعی برسیم؛ زیرا میان بله و خیر فاصله بسیار زیادی است. اگر بگویند بله یا خیر چه اتفاقی می‌افتد؟ برای هرکدام از این جواب‌ها راه حل و اقداماتی وجود دارد.

جدا از جوابی که خواهند داد، ما با تمام کمپانی‌هایی که بازی برای پلتفرم‌شان عرضه شده است، به صورت مستقیم صحبت خواهیم کرد. ما به مایکروسافت، نینتندو و سونی احترام می‌گذاریم و اگر من یا کمپانی بتسدا با آن‌ها مشکل داشته باشیم، به صورت مستقیم ارتباط برقرار خواهیم کرد و آن را حل می‌کنیم؛ می‌دانیم به چه شخصی باید زنگ یا ایمیل بزنیم و سعی می‌کنیم مشکلات را حل کنیم.

در انتها پیت هاینز در مورد اهمیت کراس پلی برای این بازی کارتی دیجیتالی سخن گفت. وی به این مورد اشاره کرده است که جدا کردن کاربرها از یکدیگر ایده بدی است و کراس پلی باید برای تمامی پلتفرم‌های بازی The Elder Scrolls: Legends اجرا شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا سونی با وجود کراس پلی برای بازی The Elder Scrolls: Legends موافقت می‌کند؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده