// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته سوم مرداد 1397 برای اندروید

در هفته سوم مرداد، بازی‌هایی در سبک‌های بتل رویال، کارتی و پلتفرمر از جمله بازی Fortnite، بازی MagiCats Builder و بازی Deep Space را معرفی کرده‌ایم.

یک هفته دیگر گذشت و بازهم طبق روال هر هفته بهترین بازی‌های اندروید و آیفون را برای شما در قالب یک مقاله جمع‌آوری کرده‌ایم. این هفته نیز بازی‌های متفاوتی منتشر شدند؛ اول از همه بازی اندروید و آیفون فورتنایت را داریم که در هفته‌ای که گذشت به صورت رسمی برای برخی از پرچمداران و ثبت نام کنندگان در دسترس قرار گرفت. از طرفی اگر به بازی‌های MOBA علاقه دارید حتما Onmyoji Arena، دیگر بازی بتل رویال فهرست بهترین‌ها را تجربه کنید که در رقابت آنلاین ۹ نفره سعی دارد تا تجربه‌ای متفاوت ارائه دهد. اگر از بازی‌هایی با موضوع ساخت مراحل خوش‌تان می‌آید، بازی MagiCats Builder یکی از بازی‌های خوش ساختی است که پیشنهاد می‌کنم دانلود و بازی کردن آن را از دست ندهید.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Deep Space

Deep Space

بازی Deep Space اثر جدیدی در سبک پلتفرمر است که به ویژه با خصوصیات گیم‌پلی هاردکور و بی‌پایانش شناخته می‌شود. جایی که باید با ورود به مراحلی که به صورت تصادف ساخته می‌شوند، به مرور پیشرفت کنید و خود را برای رویارویی با دشمنانی قدرتمند آماده کنید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات ساخته کریسنت مون، گرافیک پیکسلی و دوبعدی بازی است که در ترکیبی با موسیقی زیبای آن، حس یک اثر کلاسیک را به بازیکن القا می‌دهد. اما در جریان بازی وظیفه شما ثبت رکورد است؛ در نتیجه هرچند در ابتدا سلاح‌های نه چندان قدرتمندی دارید، اما در ادامه باید با کشتن دشمنان و دوری از موانع و تله‌های پرشمار، سلاح‌ها و ابزار قدرتمند تری را پیدا کنید. نکته مهم اما تنوع دشمنان بازی است که باید در شیوه از بین بردن آنها دقت داشته باشید، زیرا هر یک از دشمنان استراتژی متفاوتی نیاز دارند. شما همینطور امکان خریداری سلاح و آیتم‌های بیشتری را برای افزایش توانایی شخصیت اصلی دارید و می‌توانید با جمع کردن پول و ورود به فروشگاه به این ابزار کارآمد دسترسی پیدا کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Deep Space

بازی Fortnite

Fortnite

یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 9، اعلام انحصار زمانی نسخه اندروید بازی فورتنایت در گوشی‌های گلکسی بود. این بازی بتل رویال به مدت چند روز تنها در برخی از گوشی‌ها و تبلت‌های سری گلکسی در دسترس قرار گرفت و اکنون به مرور کمپانی اپیک گیمز در حال در دسترس قرار دادن لانچر بازی برای چندی از پرچمداران شرکت‌های بزرگ تولید تلفن‌های هوشمند است. بازی فورتنایت به صورت کامل از روی سایر نسخه‌های بازی روی موبایل پورت شده است و به همراه سایر پلتفرم‌ها بروزرسانی می‌شود. در جریان بازی باید با ورود به نقشه‌ای بزرگ، به داخل خانه‌ها بروید و با جمع‌آوری سلاح و متریال‌های مختلف از جمله آهن، آجر و چوب، خود را برای رویارویی با سایر بازیکنان آماده کنید. برخلاف بازی پابجی در فورتنایت ساخت و ساز سریع نیز بخشی از گیم‌پلی محسوب می‌شود و در نتیجه نه‌تنها باید در نشانه‌گیری دقیق باشید، بلکه باید به ساخت و ساز سریع برای داشتن برتری نسبت به حریف نیز توجه ویژه‌ای کنید. تجربه بازی فورتنایت روی موبایل هرچند به لطف رابط کاربری بهبود یافته است، اما هنوز هم به اندازه کنسول و پی‌سی،‌ تجربه‌ای روان ارائه نمی‌دهد و در نتیجه برای حرفه‌ای شدن در موبایل نیاز به زمان خواهید داشت. به دلیل تحریم‌ها باید برای دانلود بازی و اتصال اولیه، IP خود را به سایر کشورها تغییر دهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Fortnite

بازی MagiCats Builder

MagiCats Builder

وجود ابزاری برای ویرایش مراحل سال‌ها است که وارد دنیای بازی‌های ویدیویی شده است و استودیوهای مختلف، با ایده‌های جذاب، سعی می‌کنند تا شرایطی را برای ایده‌پردازی کاربران فراهم کنند. به عنوان مثال در بازی Little Big Planet یا Super Mario Maker، بازیکنان در کنار امکان ویرایش مراحل، اجازه داشتند تا مراحلی را از صفر بسازند و حتی به اشتراک بگذارند. اما در گوشی‌های موبایل نیز مدتی می‌شود که این ابزار پر کاربرد در دسترس کاربران قرار گرفته است و بازی MagiCats Builder نیز یکی از همین دست بازی‌ها محسوب می‌شود. باید گفت  بازی MagiCats در حقیقت برپایه‌ی طراحی مراحل توسعه یافته است و بازیکنان می‌توانند در کنار طراحی شخصیت‌ها، اشیاء یا محیط‌ بازی را نیز کامل توسعه‌ دهند. اما MagiCats Builder تنها به قرار دادن چند المان ساده یا چند مانع پیش پا افتاده با انبوهی از دشمنان خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید با استفاده از الگوریتم‌هایی که در دسترس‌تان قرار دارد، حتی شیوه رفتار دشمنان را نیز مشخص کنید. به عنوان مثال اینکه باس آخر بازی چند بار بپرد و در هر بار پرش چند گلوله را سمت‌تان پرتاب کند، از جمله رفتارهایی هستند که توسط شما مشخص می‌شوند. تیغه‌‌های بران، مشخص کردن نحوه حرکت سکو‌ها، شرایط آب وهوایی و محیط‌های متفاوت و در نهایت، هر آنچه که ذهن شما به دنبال خلق آن است، در این بازی در دسترس‌تان قرار دارد و تنها باید شجاعت ورود و ساخت آن را در بازی داشته باشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون MagiCats Builder

بازی Meow Wars: Card Battle

Meow Wars: Card Battle

دومین بازی با حضور گربه‌ها در لیست بهترین‌های هفته سوم مرداد، Meow Wars است. در این بازی در نقش یک جاسوس کارکشته برای انجام ماموریت به مکان‌های مختلفی سفر می‌کنید و برای رسیدن به هدف‌تان با سایر گربه‌ها مبارزه می‌کنید. مانند سایر بازی‌های کارتی باید نهایت دقت را در انتخاب کارت‌ها داشته باشید. هر یک از کارت‌ها دارای دو شاخصه‌ی میزان سلامت و قدرت کارت در زمان حمله هستند. در نتیجه در زمان حمله با کارت خود به حریف، با توجه به قدرت کارت‌تان، از سطح سلامت کارت حریف کم می‌شود. با این حال، برخلاف بسیاری از بازی‌های کارتی، هر کارتی که شما از آن برای حمله استفاده کرده‌اید،‌ به مدت یک دست غیر فعال می‌شود و حریف می‌تواند به راحتی کارت مورد نظرتان را از بین ببرید. بازی Meow Wars شاید پیچیدگی بسیاری از آثار کارتی را نداشته باشد، اما از لحاظ طراحی هنری زیبا است و تجربه‌ای مینیمال را ارائه می‌دهد. علاوه بر حالت آفلاین شما همینطور می‌توانید به صورت آنلاین نیز سایر بازیکنان را به چالش بکشید. بازی Meow Wars: Card Battle اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Meow Wars: Card Battle

بازی Onmyoji Arena

Onmyoji Arena

در حالی که هنوز هم در سراسر جهان بازی‌های MOBA موسوم به سه لاینی محبوبیت بسیاری دارند،‌ توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل نیز به سمت ساخت آثاری رقابتی و چندنفره بر همین اساس‌ می‌روند. بازی Onmyoji Arena یکی دیگر از ساخته‌های استودیوی NetEase است که اخیرا با تمرکز روی سبک MOBA‌ برای تلفن‌های هوشمند منتشر شده است. هر چند بازی در برخی حالت‌ها سعی دارد تا تجربه‌ای مشابه با بازی‌های سه لاینی مانند دوتا یا لیگ اف لنجدز را ارائه دهد، اما NetEase یک بار دیگر با الهام از بازی‌های بتل رویال حالتی با نام 3v3v3 را ایجاد کرده است که در آن بازیکنان در سه تیم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. یکی از خصوصیات بازی بی شک گرافیک و طراحی خاص شخصیت‌ها است. هر یک از شخصیت‌ها برپایه‌ی شخصیت‌های سری Onmyoji توسعه داده شده‌اند و سازندگان با دعوت از صداپیشگان مطرح ژاپنی، صداگذاری خاص و زیبایی را برای هر کدام از شخصیت‌ها ترتیب داده‌اند. Onmyoji Arena تاکنون مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته‌ است و اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Onmyoji Arena


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده